Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorSotés Garciandía, Carla Oliviaes_ES
dc.date.accessioned2023-02-15T08:03:47Z
dc.date.available2023-02-15T08:03:47Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/44700
dc.description.abstractOur world is, progressively, entering in a full-technological era.That’s why children are learning earlier how to use high-tech. However, teaching them it’s not easy and many schools haven’t enough resources for it. Moreover, this technology revolution is making that children want to develop their computing skills; and the main one is programming. Nevertheless, once more, schools don’t use the right ways or haven’t the resources. Therefore, those children who would like to study programming at university, won’t have the minimum skills to have an easy university start. That’s why Q3 will be that useful for them: they will learn playing,which is the best way to do it.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoengen
dc.subjectQ3en
dc.subjectInstrumented tangible cubesen
dc.titleQ3 Teaching programming to kids using instrumented tangible cubesen
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dc.date.updated2023-02-14T12:31:59Z
dc.contributor.affiliationEscuela Técnica Superior de Ingeniería Industrial, Informática y de Telecomunicaciónes_ES
dc.contributor.affiliationIndustria, Informatika eta Telekomunikazio Ingeniaritzako Goi Mailako Eskola Teknikoaeu
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Ingeniería Informática por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeInformatika Ingeniaritzako Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.contributor.advisorTFEMarzo Pérez, Asieres_ES
dc.contributor.advisorTFEIriarte Cárdenas, Naroaes_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
Logo MinisterioLogo Fecyt