Los nuevos centros comerciales de Pamplona: ¿transformando las imágenes de la ciudad?
Fecha
2003Autor
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Artículo / Artikulua
Versión
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Los cambios en las ciudades que se están produciendo en la postmodernidad aparecen marcados
por nuevos espacios, los llamados no lugares. Los centros comerciales, considerados como
tales, son cada vez más numeros y perfilan nuevas formas de ver y utilizar la ciudad. En Pamplona/
Iruña, su desarrollo está siendo tardio. La presente investigación analiza que cambios se están
produciendo, o se p ...
[++]
Los cambios en las ciudades que se están produciendo en la postmodernidad aparecen marcados
por nuevos espacios, los llamados no lugares. Los centros comerciales, considerados como
tales, son cada vez más numeros y perfilan nuevas formas de ver y utilizar la ciudad. En Pamplona/
Iruña, su desarrollo está siendo tardio. La presente investigación analiza que cambios se están
produciendo, o se pueden producir, en la visión que sobre la ciudad tienen sus habitantes y si los
centros comerciales existentes se considerarían no lugares. [--]
Postmodernitate garaian hirietan gertatzen ari diren aldaketetan, gune berriak aurkitzen ditugu, ez-lekuak deitutakoak. Gero eta ugariagoak dira zentro komertzialak, eta zentro horiek hiria ikusteko eta erabiltzeko modu berriak eratzen ari dira. Iruñean, horrelako zentroak berandu ari dira
garatzen. Ikerketa honek aztertu du ea nolako aldaketak gertatzen ari diren, edo gerta daitezkeen,
biztanl ...
[++]
Postmodernitate garaian hirietan gertatzen ari diren aldaketetan, gune berriak aurkitzen ditugu, ez-lekuak deitutakoak. Gero eta ugariagoak dira zentro komertzialak, eta zentro horiek hiria ikusteko eta erabiltzeko modu berriak eratzen ari dira. Iruñean, horrelako zentroak berandu ari dira
garatzen. Ikerketa honek aztertu du ea nolako aldaketak gertatzen ari diren, edo gerta daitezkeen,
biztanleek hiriari buruz duten ikuspegian, eta ea orain dauden zentro komertzialak ez-lekutako hartzen ahal diren edo ez. [--]
Materias
Centro comercial,
Ciudad,
Consumo,
No-lugar,
Post-modernidad,
Pamplona,
Merkataritza gunea,
Hiria,
Kontsumoa,
Ez-tokia,
Postmodernitatea,
Iruñea
Editor
Eusko Ikaskuntza-Sociedad de Estudios Vascos
Publicado en
Zainak. 23, 2003, 605-614
Departamento
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Sociología /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Soziologia Saila