El espacio público en los centros comerciales a cielo abierto. El caso de Pamplona
Fecha
2013Autor
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Artículo / Artikulua
Versión
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Los centros comerciales abiertos son la respuesta a la proliferación de centros comerciales periféricos
por parte del comercio de las ciudades. Intentan reproducir las lógicas de gestión, organización
e imagen de estos en unos espacios públicos multidimensionales donde se interrelacionan una
pluralidad de actores e intereses. ...
[++]
Los centros comerciales abiertos son la respuesta a la proliferación de centros comerciales periféricos
por parte del comercio de las ciudades. Intentan reproducir las lógicas de gestión, organización
e imagen de estos en unos espacios públicos multidimensionales donde se interrelacionan una
pluralidad de actores e intereses. [--]
Merkatalgune irekiak dira periferiako merkatalguneen ugaritasunaren aurrean hirietako komertzioek emandako erantzuna. Haietako kudeaketa, antolaketa eta irudiak dimentsio ugariko espazio publikoetan kopiatzeko ahalegina egiten da, non hainbat aktore eta interes elkarlotzen diren. ...
[++]
Merkatalgune irekiak dira periferiako merkatalguneen ugaritasunaren aurrean hirietako komertzioek emandako erantzuna. Haietako kudeaketa, antolaketa eta irudiak dimentsio ugariko espazio publikoetan kopiatzeko ahalegina egiten da, non hainbat aktore eta interes elkarlotzen diren. [--]
Materias
Centro comercial abierto,
Espacio público,
Pamplona,
Merkatalgune irekia,
Espazio publikoa,
Iruña
Editor
Eusko Ikaskuntza-Sociedad de Estudios Vascos
Publicado en
Zainak. 36, 2013, 213-230
Departamento
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Sociología /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Soziologia Saila