Kalitatearen kudeaketa sistemen azterketa oinarrizko konpetentzien ikuspegitik Nafarroako ikastetxe publikoetan
Date
2013Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
En este Trabajo de Final de Grado se ha trabajado el tema “La investigación de
los Sistemas de Gestión de la Calidad desde el punto de vista de las
competencias básicas en los centros públicos de Navarra”.
El trabajo consta de cuatro partes principales: para empezar una breve
introducción al tema, seguido del apartado teórico y práctico, y para finalizar, el
apartado de conclusiones y reflex ...
[++]
En este Trabajo de Final de Grado se ha trabajado el tema “La investigación de
los Sistemas de Gestión de la Calidad desde el punto de vista de las
competencias básicas en los centros públicos de Navarra”.
El trabajo consta de cuatro partes principales: para empezar una breve
introducción al tema, seguido del apartado teórico y práctico, y para finalizar, el
apartado de conclusiones y reflexiones.
En el apartado teórico se diferencian dos partes. Primero, está el apartado de
organización de los sistemas de gestión de calidad y después, el de las
competencias básicas. En el apartado práctico están transcritas las entrevistas que se llevaron a cabo
en diferentes centros públicos sobre cómo gestionan la calidad y las
competencias básicas.
Por último, en el apartado de conclusiones y reflexiones, aparecen algunas de
las conclusiones que se han sacado después de trabajar los dos apartados
anteriores. [--]
Lau atal nagusi ditu lanak: lehenik eta behin sarrera dugu, ondoren alor teorikoa
eta praktikoa. Lanari amaiera emateko atal teorikotik eta praktikotik ateratako
ondorio eta hausnarketen atala dago.
Atal teorikoan bi zati bereiz daitezke. Lehenik eta behin, antolaketa zatia dago.
Bertan kalitate kudeaketa sistema ezberdinen nondik norakoak azaltzen dira,
laburki bada ere. Bigarrenik oinarriz ...
[++]
Lau atal nagusi ditu lanak: lehenik eta behin sarrera dugu, ondoren alor teorikoa
eta praktikoa. Lanari amaiera emateko atal teorikotik eta praktikotik ateratako
ondorio eta hausnarketen atala dago.
Atal teorikoan bi zati bereiz daitezke. Lehenik eta behin, antolaketa zatia dago.
Bertan kalitate kudeaketa sistema ezberdinen nondik norakoak azaltzen dira,
laburki bada ere. Bigarrenik oinarrizko konpetentzien atala dago.
Alor praktikoan ikastetxe publiko ezberdinetan kalitatearen kudeaketaren eta
oinarrizko konpetentzien inguruan egindako elkarrizketen transkribaketak
agertzen dira.
Azkenik, lanarekin amaitzeko, ondorio eta hausnarketen atala dago. Bertan
aurreko bi atalak landu ondoren ateratako ondorioak eta hausnarketak
adierazten dira, lana egin aurretiko hipotesiekin eta amaieran eraiki den
iritziarekin batera. [--]
My dissertation discusses about “The investigation of the quality management
systems from the perspective of the basic competences in the public schools of
Navarra”.
This dissertation consists of four parts: in the one hand we have the theorical
section, on the other hand the practical section, and to conclude the
consideration part.
The theorical section comprises two different parts. The ...
[++]
My dissertation discusses about “The investigation of the quality management
systems from the perspective of the basic competences in the public schools of
Navarra”.
This dissertation consists of four parts: in the one hand we have the theorical
section, on the other hand the practical section, and to conclude the
consideration part.
The theorical section comprises two different parts. The first one is the
organization part. In this one I will describe the different quality management
systems and on the second one the basic competences will be explained.
In the practical part the different interviews are transcribed. The main subject of
these interviews is the quality management and the basic competences in some
public schools.
To finish with the dissertation I have decided to abridge my own thoughts and
personal opinion in a brief hypothesis taking into account the work done in the
first two sections. [--]
Subject
Gestión de calidad,
Sistemas,
Competencias básicas,
Procesos,
Planes de mejora,
Kalitatearen kudeaketa,
Sistemak,
Oinarrizko konpetentziak,
Prozesuak,
Hobekuntza planak,
Quality control,
Systems,
Basic skills,
Processes,
Improvement plans
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra /
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan