Gurasoen arteko bereizketagatik haur batengan sortutako antsietatearen aurrean gelan esku-hartzeko proposamena
Date
2013Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Este proyecto trata un tema actual: las consecuencias que el divorcio tiene en la
educación de los niños. Es más probable que los niños/niñas cuyos padres se divorcian
sufran un trastorno de ansiedad. La razón de esto es que estos niños se enfrentan a
una nueva situación que los lleva a comportarse de una manera inusual; en un grado
tal que dificulta su desarrollo psicoevolutivo. Por consigui ...
[++]
Este proyecto trata un tema actual: las consecuencias que el divorcio tiene en la
educación de los niños. Es más probable que los niños/niñas cuyos padres se divorcian
sufran un trastorno de ansiedad. La razón de esto es que estos niños se enfrentan a
una nueva situación que los lleva a comportarse de una manera inusual; en un grado
tal que dificulta su desarrollo psicoevolutivo. Por consiguiente, se incluyen algunas
estrategias con el fin de ayudar al profesor en hacer frente a estos casos en clase. Sin
embargo, se parte de la definición de la ansiedad patológica, provocada por el divorcio
de los padres. De esta manera, se conocen los efectos que provoca la nueva situación
en los niños para poder intervenir en él, siendo nuestro principal objetivo el bienestar
del niño/niña. [--]
Gaur egun pil-pilean dagoen gaia lantzen du idazki honek: gurasoen arteko bereizketak
haurrarengan duen eragina. Banatuak dituzten gurasoen haurrak trastorno bat jasateko
erraztasun handiagoa erakusten dute, haurra bizi-egoera berri baten aurrean aurkitzen
baita. Horrek egunerokotasunean haurrarengan ez ohikoak diren jokabideak erakustea
eragiten dio; izan ere, haurraren garapen psikoebolutib ...
[++]
Gaur egun pil-pilean dagoen gaia lantzen du idazki honek: gurasoen arteko bereizketak
haurrarengan duen eragina. Banatuak dituzten gurasoen haurrak trastorno bat jasateko
erraztasun handiagoa erakusten dute, haurra bizi-egoera berri baten aurrean aurkitzen
baita. Horrek egunerokotasunean haurrarengan ez ohikoak diren jokabideak erakustea
eragiten dio; izan ere, haurraren garapen psikoebolutiboan oztopoak sortzen baitira.
Hori dela eta, idazki honetan egoera honen aurrean irakasleak gelan esku-hartzeko
zenbait iradokizun definitzen dira. Baina, horretarako, antsietate patologia bat zer den
jakin beharrean gaude, gurasoen arteko bereizketa arazoan jatorria izanik. Modu
honetan, haurrek egoera berriaren aurrean izaten dituzten ondorioak ezagutuko ditugu
eta haurraren ongizatea helburu izanik, gelan esku-hartzeko proposamenak zehaztuko
dira. [--]
The topic of this project is a controversial one: the consequences that divorce has in
children. It is more likely that children whose parents get divorced suffer a disorder.
The reason for this is that these children have to face a new situation which brings
them to behave in an unusual way, to such a degree that it hinders their
psychoevolutive development. Some strategies are included in o ...
[++]
The topic of this project is a controversial one: the consequences that divorce has in
children. It is more likely that children whose parents get divorced suffer a disorder.
The reason for this is that these children have to face a new situation which brings
them to behave in an unusual way, to such a degree that it hinders their
psychoevolutive development. Some strategies are included in order to help the
teacher to cope with these cases in class. However, firstly we need to know what
pathological anxiety provoked by parental divorce is. This way, we will learn about the
effects that the new situation provokes on children. Strategies to answer to these
effects will be set, being our main objective the children´s welfare. [--]
Subject
Divorcio,
Educación infantil,
Ansiedad,
Intervención,
Escuela,
Gurasoen arteko bereizketa,
Haur hezkuntza,
Antsietatea,
Esku-hartzea,
Eskola,
Family divorce,
Early childhood education,
Anxiety,
Intervention,
School
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan