• Login
    Search 
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • Search
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings 

    Bueno-Alastuey, María Camino; Rodero Albaiceta, Seila (Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2019)   info:eu-repo/semantics/article,
    Los efectos tanto de la escritura colaborativa como de la revisión por pares se han investigado por separado sin comparar ambos enfoques. Este trabajo tiene como objetivo comparar el efecto que estos dos tratamientos tienen ...

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Academica-eCommunities & CollectionsAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy DegreeThis CommunityAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy Degree

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Bueno Alastuey, María Camino (1)
    Rodero Albaiceta, Seila (1)Subject
    Accuracy and fluency (CAF measures) (1)
    Collaborative writing (1)
    Complejidad y fluidez (Medidas CAF) (1)
    Complexity (1)Corrección (1)EFL (1)Escritura colaborativa (1)Lexical variety (1)Peer review (1)
    Revisión por pares (1)
    ... View MoreDate Issued
    2019 (1)

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback