• Login
    Search 
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • Search
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Collaborative writing in the EFL Secondary Education classroom: Comparing triad, pair and individual work 

    Bueno-Alastuey, María Camino; Martínez de Lizarrondo Larumbe, Patricia (Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2017)   info:eu-repo/semantics/article,
    Este estudio analiza los beneficios de las tareas colaborativas de escritura en un contexto de 1º de la ESO. En los últimos años ha habido un incremento de investigaciones que basándose en teorías socio-cognitivas y ...

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Academica-eCommunities & CollectionsAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy DegreeThis CommunityAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy Degree

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Bueno Alastuey, María Camino (1)
    Martínez de Lizarrondo Larumbe, Patricia (1)SubjectCollaborative writing (1)
    Educación secundaria (1)
    Escritura colaborativa (1)
    Individual work (1)
    Pair work (1)Secondary education (1)Trabajo en tríos (1)
    Trabajo individual (1)
    Trabajo por parejas (1)
    Triad work (1)
    ... View MoreDate Issued2017 (1)

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback