• Login
    View Item 
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • RHSJ. Geografía e Historia - Geografia eta Historia
    • RHSJ Geografía e Historia. Año 2005 nº 12
    • View Item
    •   Academica-e
    • Congresos y Publicaciones de la UPNA - NUPeko Biltzarrak eta Argitalpenak
    • Revista Huarte de San Juan
    • RHSJ. Geografía e Historia - Geografia eta Historia
    • RHSJ Geografía e Historia. Año 2005 nº 12
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Fuentes bibliográficas para el estudio de la Educación Social en Navarra

    Thumbnail
    View/Open
    HSJ_GH_12_2005_Fuentes.pdf (58.54Kb)
    Date
    2005
    Author
    Anónimo 
    Version
    Acceso abierto / Sarbide irekia
    Type
    Artículo / Artikulua
    Impact
     
     nodoi-noplumx
     
     
     
     
     
    Show full item record
    Publisher
    Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa
    Published in
    HUARTE DE SAN JUAN. Geografía e Historia N. 12 / Geografìa eta Historia 12.Z. Pamplona: Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2005. Págs. 91-97
    URI
    https://hdl.handle.net/2454/9088
    Appears in Collections
    • RHSJ Geografía e Historia. Año 2005 nº 12 [17]
    Items in Academica-e are protected by copyright with all rights reserved, unless otherwise noted.

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Academica-eCommunities & CollectionsAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy DegreeThis CollectionAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy Degree

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback