Mostrar el registro sencillo del ítem
Gaigabeziak dituzten pertsonen egoera ulertzeko tresna den O.M.E.ren gaigabeziaren eta osasunaren funtzionamenduaren sailkapen internazionalaren ekarpenak
dc.creator | Aparicio Ágreda, María Lourdes | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-02-21T12:03:18Z | |
dc.date.available | 2014-02-21T12:03:18Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.issn | 1136/0828 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/2454/9451 | |
dc.description.abstract | eu | |
dc.description.abstract | El presente artículo presenta, de forma breve, la nueva conceptualización acerca de la discapacidad expuesta por la Organización Mundial de la Salud en su “Clasificación Internacional del Funcionamiento, de la Discapacidad y de la Salud” –CIF–. Para ello, se describen los objetivos, componentes, principales características de este documento. Asimismo, analizamos su comprensión acerca de las personas con discapacidad. | es_ES |
dc.description.abstract | en | |
dc.description.abstract | Artikulu honek Osasunaren Munduko Erakundeak aurkezturiko “Gaigabeziaren eta Osasunaren Funtzionamenduaren Sailkapen Internatzionala” –FSI–ean proposaturiko gaigabeziaren kontzeptualizazio berria laburtzen du. Horretarako, dokumentu honen helburuak, osagaiak eta ezaugarri garrantzitsuenak. Aldi berean, gaigabeziak dituzten pertsonei buruz duen ulermena aztertzen da. | eu |
dc.description.abstract | This article tries to shows, in a brief way, the new conceptualization about disability presented by the World Health Organization in this “International Classification of the Functioning, of the Disability and of the Health”. Our goal is to describe the aims, contents and mains characters of this document. At the same, we like to analyse and understand people with disabilities. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | eus | en |
dc.publisher | Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa | es |
dc.relation.ispartof | HUARTE DE SAN JUAN. Psicología y Pedagogía N. 11 / Psikologia eta Pedagogia 11.Z. Pamplona: Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2004. Págs. 143-152 | es |
dc.title | Gaigabeziak dituzten pertsonen egoera ulertzeko tresna den O.M.E.ren gaigabeziaren eta osasunaren funtzionamenduaren sailkapen internazionalaren ekarpenak | eu |
dc.type | Artículo / Artikulua | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
dc.contributor.department | Psicología y Pedagogía | es_ES |
dc.contributor.department | Psikologia eta Pedagogia | eu |
dc.rights.accessRights | Acceso abierto / Sarbide irekia | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |