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dc.creatorUrrutia Alzuarte, Xabieres_ES
dc.date.accessioned2014-03-11T09:39:00Z
dc.date.available2014-03-11T09:39:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/9717
dc.description.abstractEste proyecto trata de identificar la situación actual del euskara en Amaiur, comparándola tanto con la que se ha dado en los años precedentes y con la que se puede llevar a cabo en el futuro próximo. Para ello, tomando como referencia a los niños de quinto y sexto de primaria de la escuela unitaria de Amaiur, y sin olvidar las distintas perspectivas de los padres y profesores, se ha intentando averiguar cuál es la situación actual del euskara y del dialecto baztanés, haciendo un análisis, tanto de su euskara y su opinión acerca del tema. Por lo tanto, y centrándose en el descenso en el uso del baztanés durante los últimos años, se recogen sus causas, consecuencias, razones y distintas perspectivas sin olvidarnos del “euskara batúa” y la situación actual de este idioma en generales_ES
dc.description.abstractProiektu honen izenburuak dioen bezala, bertan batez ere, Amaiurko euskararen gaur egungo egoera zein den identifikatzen saiatzen da, iraganean izandako egoerekin eta etorkizunean pasa daitekeenarekin konparatuz. Horretarako, Amaiurko eskola unitarioko 5. eta 6. mailako ikasleak hartu dira erreferentziatzat, eta hauen euskara aztertuz eta beraien euskararekiko egoera eta ikuspuntua zein den jakinez, eta baita beraien inguruko guraso eta irakasleen iritziak alde batera utzi gabe ere, Amaiurren eta oro har Baztanen euskarak eta Baztango euskalkiak, baztanerak, duen egoeraz hitz egiten da. Beraz, nolabait baztanerak azken urteetan eman duen beherakada oinarri hartuz horren kausez, ondorioez, arrazoiez, ikuspuntu desberdinez … aritzen da, beti ere euskara batua edota aurretik esan bezala euskararen egoerarekin lotuzeu
dc.description.abstractThe aim of this project is to find out what the current situation of basque language in Amaiur is, not only comparing it with the former situation, but with the one that might happen in the near future too. For that purpose, basing on ten-year-old pupils´ basque language features and their thoughts about this language, and the point of view of both parents and Primary school teachers as well, it has tried to ascertain what the situation of Baztan´s basque dialect is. Therefore, taking into account the descent that Baztan´s basque dialect has suffered the last years, here one can find it´s reasons, consequences, wide point of views, causes ... without forgetting either the standard basque or this language´s current situationen
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectDialecto vasco baztanéses_ES
dc.subjectEuskara estándares_ES
dc.subjectPerspectivas actualeses_ES
dc.subjectBaztango euskalkiaeu
dc.subjectEuskara batuaeu
dc.subjectGaur egungo ikuspuntuakeu
dc.subjectBaztan´s basque dialecten
dc.subjectStandard basqueen
dc.subjectModern perspectivesen
dc.titleEuskara batua eta baztango euskalkia lehen hezkuntzako ikasleen ahotan?eu
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dc.date.updated2014-03-04T11:25:53Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.contributor.advisorTFEIbarra Murillo, Orreagaes_ES


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