Publication:
Kontzeptu mapak Artearen Historia ikasten laguntzeko

Consultable a partir de

Date

2012

Authors

Kondearena Apalategi, Itsaso

Publisher

Acceso abierto / Sarbide irekia
Trabajo Fin de Máster / Master Amaierako Lana

Project identifier

Abstract

Gure master amaierako lanak (MAL) hezkuntzaren berrikuntzarekin zerikusi duen ikerketa izaera dauka. Abiapuntua, Bigarren Hezkuntzako curriculum-a eta zehazki, Bigarren Batxilergoko Artearen Historia ikasgaia izango da. Azken hamarkadedan psikologian eta pedagogian eta zehazki didaktika alorrean ikuspuntu konstruktibistaren ildotik egin diren ekarpenak gureak eginez, ikasketa esanguratsuan oinarrituko gara, hau da, norbanakoak ezagutza eraiki dezakenaren ideian. XXI. mendeko ikasketa sisteman dauden beharrei erreparatuz, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan aplikazio berritzailea bezain erakinkorrak diren ikas baliabideekin lan egitea izango da gure asmoa. Honenbestez, hezkuntzaren berrikuntzei aplikatutako ikerketa gauzatzeko, Ikerketa Ekintza metodoan oinarrituko gara. Gure MAL-a jakintza teoriko zein praktikoen bateraketa eta konparaketaren bidez sortutako emaitza delarik.

Description

Keywords

Historia del arte, Aprendizaje significativo, Educación secundaria obligatoria, Artearen historia, Ikaskuntza esanguratsua, Derrigorrezko bigarren hezkuntza

Department

Faculty/School

Facultad de Ciencias Humanas y Sociales / Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea

Degree

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra, Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan

Doctorate program

item.page.cita

item.page.rights

Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.