Publication: Kontzeptu mapak Artearen Historia ikasten laguntzeko
Consultable a partir de
Date
Authors
Director
Publisher
Project identifier
Abstract
Gure master amaierako lanak (MAL) hezkuntzaren berrikuntzarekin zerikusi duen ikerketa izaera dauka. Abiapuntua, Bigarren Hezkuntzako curriculum-a eta zehazki, Bigarren Batxilergoko Artearen Historia ikasgaia izango da. Azken hamarkadedan psikologian eta pedagogian eta zehazki didaktika alorrean ikuspuntu konstruktibistaren ildotik egin diren ekarpenak gureak eginez, ikasketa esanguratsuan oinarrituko gara, hau da, norbanakoak ezagutza eraiki dezakenaren ideian. XXI. mendeko ikasketa sisteman dauden beharrei erreparatuz, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan aplikazio berritzailea bezain erakinkorrak diren ikas baliabideekin lan egitea izango da gure asmoa. Honenbestez, hezkuntzaren berrikuntzei aplikatutako ikerketa gauzatzeko, Ikerketa Ekintza metodoan oinarrituko gara. Gure MAL-a jakintza teoriko zein praktikoen bateraketa eta konparaketaren bidez sortutako emaitza delarik.
Description
Keywords
Department
Faculty/School
Degree
Doctorate program
item.page.cita
item.page.rights
Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.