Publication:
Batxilergoko matematikan konpetentzia digitala lantzeko proposamen bat

Consultable a partir de

Date

2015

Authors

Alberdi Celaya, Elisabete
Muñoz Matute, Judit

Director

Publisher

Acceso abierto / Sarbide irekia
Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena

Project identifier

Abstract

Matematiketako irakasle bezala, eskuartean izaten dugun erronka nagusienetako bat ikasleengan matematika ikasgairako interesa sortzea izaten da. Batxilergoko kurrikuluma, ikasleak etapa hau bukatzean bereganatuta izan behar dituen gaitasun edo konpetentzien multzo bezala aurkezten zaigu. Bi eratako konpetentziak bereizten dira: batetik hezkuntza konpetentzia orokorrak eta bestetik, oinarrizko konpetentziak. Hezkuntza konpetentzia orokorrak dira era arduratsuan bizi izaten ikastea, komunikatzen ikastea, e.a. eta batxilergoko ikasgai guztietan lantzen dira. Oinarrizko konpetentzien artean, besteak beste, informazio tratamendua eta konpetentzia digitala dago eta guk honexetan zentratu nahi izan dugu, matematikak erakargarriago egiteko aukera bat ikusten dugulako. Lan honetan Matematika II ikasgaiko unitate didaktikoetan konpetentzia digitala nola landu aztertu da. Matematika II ikasgaiari dagozkion helburuak lortu diren ala ez ebaluatzeko irizpideei so egin diegu, zehazki konpetentzia digitalarekin lotutakoei. Hauetako ebaluazio irizpide bakoitza zein unitate didaktikorekin lotuta dagoen identifikatu da eta software matematikoa lagun irizpide hori gainditzera bideratutako ekintzak planteatu dira.

Description

Material complementario presentado a las Jornadas.

Keywords

Department

Faculty/School

Degree

Doctorate program

item.page.cita

item.page.rights

Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.