Publication:
Gurasoen arteko bereizketagatik haur batengan sortutako antsietatearen aurrean gelan esku-hartzeko proposamena

Date

2013

Authors

Etxeberria Oskariz, Itziar

Publisher

Acceso abierto / Sarbide irekia
Trabajo Fin de Grado / Gradu Amaierako Lana

Project identifier

Abstract

Este proyecto trata un tema actual: las consecuencias que el divorcio tiene en la educación de los niños. Es más probable que los niños/niñas cuyos padres se divorcian sufran un trastorno de ansiedad. La razón de esto es que estos niños se enfrentan a una nueva situación que los lleva a comportarse de una manera inusual; en un grado tal que dificulta su desarrollo psicoevolutivo. Por consiguiente, se incluyen algunas estrategias con el fin de ayudar al profesor en hacer frente a estos casos en clase. Sin embargo, se parte de la definición de la ansiedad patológica, provocada por el divorcio de los padres. De esta manera, se conocen los efectos que provoca la nueva situación en los niños para poder intervenir en él, siendo nuestro principal objetivo el bienestar del niño/niña.


Gaur egun pil-pilean dagoen gaia lantzen du idazki honek: gurasoen arteko bereizketak haurrarengan duen eragina. Banatuak dituzten gurasoen haurrak trastorno bat jasateko erraztasun handiagoa erakusten dute, haurra bizi-egoera berri baten aurrean aurkitzen baita. Horrek egunerokotasunean haurrarengan ez ohikoak diren jokabideak erakustea eragiten dio; izan ere, haurraren garapen psikoebolutiboan oztopoak sortzen baitira. Hori dela eta, idazki honetan egoera honen aurrean irakasleak gelan esku-hartzeko zenbait iradokizun definitzen dira. Baina, horretarako, antsietate patologia bat zer den jakin beharrean gaude, gurasoen arteko bereizketa arazoan jatorria izanik. Modu honetan, haurrek egoera berriaren aurrean izaten dituzten ondorioak ezagutuko ditugu eta haurraren ongizatea helburu izanik, gelan esku-hartzeko proposamenak zehaztuko dira.


The topic of this project is a controversial one: the consequences that divorce has in children. It is more likely that children whose parents get divorced suffer a disorder. The reason for this is that these children have to face a new situation which brings them to behave in an unusual way, to such a degree that it hinders their psychoevolutive development. Some strategies are included in order to help the teacher to cope with these cases in class. However, firstly we need to know what pathological anxiety provoked by parental divorce is. This way, we will learn about the effects that the new situation provokes on children. Strategies to answer to these effects will be set, being our main objective the children´s welfare.

Description

Keywords

Divorcio, Educación infantil, Ansiedad, Intervención, Escuela, Gurasoen arteko bereizketa, Haur hezkuntza, Antsietatea, Esku-hartzea, Eskola, Family divorce, Early childhood education, Anxiety, Intervention, School

Department

Faculty/School

Facultad de Ciencias Humanas y Sociales / Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea

Degree

Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra, Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan

Doctorate program

item.page.cita

item.page.rights

Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.