• Can telecollaboration contribute to the TPACK development of pre-service teachers? 

      Bueno-Alastuey, María Camino Upna Orcid; Villarreal Olaizola, Izaskun Upna Orcid; García Esteban, Soraya (Taylor & Francis, 2018)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      This study examines the suitability of telecollaboration practices to enhance ICT integration in Content and Language Integrated Learning (CLIL)-based units by analysing the number and type of episodes related to students' ...
    • The effect of telecollaboration in the development of the learning to learn competence in CLIL teacher training 

      García Esteban, Soraya; Villarreal Olaizola, Izaskun Upna Orcid; Bueno-Alastuey, María Camino Upna Orcid (Taylor & Francis, 2019)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      One of the main aims of diverse education systems is the development of key competences to improve citizens’ capacity for lifelong learning. However, some authors have signalled the challenge their measurement entails, ...
    • Telecollaboration to improve CLIL and TPACK knowledge: aid or hindrance? 

      Bueno-Alastuey, María Camino Upna Orcid; García Esteban, Soraya (Universidad de Navarra, 2016)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      Este artículo describe una experiencia piloto sobre el uso de la telecolaboración para el desarrollo del TPACK a través del análisis de unidades didácticas creadas por grupos de futuros maestros. Los instrumentos usados ...

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
      Logo MinisterioLogo Fecyt