• Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education: reseña 

      Roothooft, Hanne Upna Orcid (Universidad Cardenal Cisneros, 2018)   Reseña / Aipamena  OpenAccess
      Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education provides us with useful insights into what still remains to be done if we want to put the “I” truly at the centre of CLIL.
    • Feedback in second language writing. Contexts and issues: reseña 

      Roothooft, Hanne Upna Orcid (Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos (AELFE), 2020)   Reseña / Aipamena  OpenAccess
      Given the growing number of studies dedicated to feedback in second language writing in the last two decades, Ken Hyland and Fiona Hyland felt it was time for a second edition of the edited volume which was first published ...

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
      Logo MinisterioLogo Fecyt