Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorBelintxon Martin, Unaies_ES
dc.date.accessioned2021-10-22T10:33:23Z
dc.date.available2021-10-22T10:33:23Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0211-9560
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/40774
dc.description.abstractOndorengo ikerketa honek errepide bidezko garraio sektorearen araudietan jasandako garapenaren, baita europar lehiakortasun Zuzenbideak sektore honetan duen eraginaren azterketa eta baloratze kritikoa du helburu. Ikuspuntu bikoitza duen analisi hau, teorikoa zein praktikoa, arau-bloke, garraio politika erkide, europar Zuzenbidearen eragin, errepide bidezko garraio merkatuak bizi duen enpresa-kontzentrazio, amaigabea den liberalizazio prozesu eta Europar Batasuneko Justizia Auzitegiaren ustiapen prezio minimoen inguruko azken erabakietan oinarritzen da. Sektore honetako ekintzaileen analisiari dagokionean, segurtasun juridikoaren helburua zein neurritan lortzen ari den aztertuko da. Edo aitzitik, arau ezberdinen arteko bateragarritasun arau argien gabeziak sor dezakeen ezjakintasuna, parte hartzen duten alde guztien intereserako kaltegarri dena, analizatuko da.eu
dc.description.abstractThe aim of this research is to analyze and evaluate the regulations development in carriage by road sector and the impact of European Competition law in this commercial sector. In particular, the research will focus on analyzing the interaction between normative blocks (European Law, national law and the conventional sources), the common transport policy, the impact of European law, concentration process in road sector, the unfinished process of liberalization and the recent case law of the Court of Justice of the European Union. From the operators sector’s point of view, it will tackle that when the aim of the legal security is achieving or on the contrary the absence of the compatibility of the rules between those deserve rules finishes producing doubts that harm all the interests of the present cast.en
dc.format.extent41 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isospaen
dc.publisherInstituto Vasco de Administración Públicaes_ES
dc.relation.ispartofRevista Vasca de Administración Pública. Herri-Arduralaritzako Euskal Aldizkaria (103), 55-95es
dc.rightsCreative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0en
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectTransporte por carretera en Europaes_ES
dc.subjectDerecho europeo de la competenciaes_ES
dc.subjectLiberalización del transporte por carretera europeoes_ES
dc.subjectPolítica común de transporteses_ES
dc.subjectTransporte de cabotajees_ES
dc.subjectTribunal de Justicia de la Unión Europeaes_ES
dc.subjectErrepide bidezko garraioa Europaneu
dc.subjectLehiakortasunaren europar Zuzenbideaeu
dc.subjectErrepide bidezko europar garraioaren liberalizazioaeu
dc.subjectGarraio politika erkideaeu
dc.subjectKabotaje-garraioaeu
dc.subjectEuropar Batasuneko Justizia Auzitegiaeu
dc.subjectRoad transport in Europeen
dc.subjectEuropean Union competition lawen
dc.subjectDeregulation of European road transporten
dc.subjectEuropean Union transport policyen
dc.subjectCabotage transporten
dc.subjectCourt of Justice of the European Unionen
dc.titleDerecho europeo, Derecho de la competencia y Derecho internacional privado: algunas cuestiones de transporte y competencia relativas a los observatorios de costes de caracter públicoes_ES
dc.typeArtículo / Artikuluaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.contributor.departmentDerecho Privadoes_ES
dc.contributor.departmentZuzenbide Pribatuaeu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.relation.publisherversionhttp://doi.org/https://doi.org/10.47623/ivap-rvap.103.2015.02
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.type.versionVersión publicada / Argitaratu den bertsioaes


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
La licencia del ítem se describe como Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0

El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
Logo MinisterioLogo Fecyt