Congresos UPNA - NUPeko Biltzarrak
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Congresos UPNA - NUPeko Biltzarrak by Author "Alberdi Celaya, Elisabete"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Publication Open Access Batxilergoko matematikan konpetentzia digitala lantzeko proposamen bat(2015) Alberdi Celaya, Elisabete; Muñoz Matute, JuditMatematiketako irakasle bezala, eskuartean izaten dugun erronka nagusienetako bat ikasleengan matematika ikasgairako interesa sortzea izaten da. Batxilergoko kurrikuluma, ikasleak etapa hau bukatzean bereganatuta izan behar dituen gaitasun edo konpetentzien multzo bezala aurkezten zaigu. Bi eratako konpetentziak bereizten dira: batetik hezkuntza konpetentzia orokorrak eta bestetik, oinarrizko konpetentziak. Hezkuntza konpetentzia orokorrak dira era arduratsuan bizi izaten ikastea, komunikatzen ikastea, e.a. eta batxilergoko ikasgai guztietan lantzen dira. Oinarrizko konpetentzien artean, besteak beste, informazio tratamendua eta konpetentzia digitala dago eta guk honexetan zentratu nahi izan dugu, matematikak erakargarriago egiteko aukera bat ikusten dugulako. Lan honetan Matematika II ikasgaiko unitate didaktikoetan konpetentzia digitala nola landu aztertu da. Matematika II ikasgaiari dagozkion helburuak lortu diren ala ez ebaluatzeko irizpideei so egin diegu, zehazki konpetentzia digitalarekin lotutakoei. Hauetako ebaluazio irizpide bakoitza zein unitate didaktikorekin lotuta dagoen identifikatu da eta software matematikoa lagun irizpide hori gainditzera bideratutako ekintzak planteatu dira.Publication Open Access Proyecto de actividades interdisciplinarias para la adquisición de competencias en geometría en primer curso de grados de ingeniería(2015) Alberdi Celaya, Elisabete; Eguia Ribero, María Isabel; García López, María José; Etxeberria Ramírez, Paulo; Unzueta Inchaurbe, Aitziber; Álvarez González, IrantzuObjetivos: 1) Diseñar actividades de aprendizaje interdisciplinarias y material didáctico para mejorar el proceso de enseñanza-aprendizaje y favorecer el aprendizaje autónomo de nuestro alumnado; 2) Implantar y analizar una metodología colaborativa que permita al alumno relacionar conocimientos elementales y comunes a diferentes asignaturas; 3) Intentar que el alumnado tome conciencia de que, a pesar de la diversidad de materias que componen su currículum, todo su aprendizaje forma parte de un proyecto educativo común.