Person:
Hermoso de Mendoza San Juan, Ainara

Loading...
Profile Picture

Email Address

Birth Date

Research Projects

Organizational Units

Job Title

Last Name

Hermoso de Mendoza San Juan

First Name

Ainara

person.page.departamento

Ciencias humanas y de la educación

person.page.instituteName

ORCID

person.page.upna

812462

Name

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • PublicationOpen Access
    Kontzientzia eragozpena eta intsumisioaren gizarte mugimendua Nafarroan, proposamen didaktikoa
    (2021) Hermoso de Mendoza San Juan, Ainara; Mendiola Gonzalo, Fernando; Facultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educación; Giza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea
    Bigarren Hezkuntzako DBH 4. maila eta 1. Batxilergorako Kontzientzia Eragozpen eta Intsumisio Gizarte Mugimenduaren proposamen didaktikoa da hau, 2015eko Nafarroako Curriculuma aintzat hartuta eta Gizarte Zientzien Didaktikaren gidaritzapean: ikaskuntza esanguratsua, bakearen hezkuntza, antimilitarismoa, lankidetza metodologiak eta pentsamendu historikoa uztartuz, hiritartasun demokratiko eta globala eraikitzeko bidean. Hezkuntza gizarte-aldaketa demokratikorako tresna den heinean, mundu globalizatuan, Nafarroako Intsumisio Mugimenduaren prozesu historiko lokalak, proposamen didaktiko honen bitartez, ikasleengan kontzientzia eta pentsamendu kritikoa sustatzea du helburu. XXI.mendearen arazo globalei, gerrak eta militarismoa kasu, aurre egiteko baliagarri eta eredugarriak izan daitezkeen XX. mendeko borroka ezbiolentoak azaleratuz, ulertuz eta horienganako enpatia piztuz. Ikasle eta ikastalde bezala euren ezagutza eraikiko dute; baina baita ikasleriak sujetu sozial eta politiko bezala haien burua eraikitzen joateko proposamena da. Betiere, Historiaren ikerketa eta berrikuntza historiografikoa ikustarazten ari den sujetu historiko berrien harira: pertsona intsumituen esperientziak, bizipenak eta utzitako ondare materiala eta ezmaterialaren azterketa eginez iturri historikoak kontrastatu eta interpretatzeko gaitasuna bereganatuko dute, gogoetarako tartea utziz. Proposamen didaktiko malgua eta irekia da, Bigarren Hezkuntzako edozein irakaslerentzat moldagarria izatea baita asmoa. Dokumentuen analasirako fitxak modu ezberdinetan konbinatu daitezke, hezkuntza testuinguru eta komunitate ezberdinen egoeretara moldatuz