Publication:
Unibertsitateko irakaslegaiek Lehen Hezkuntzako ikasleentzat Txikipedian sortutako matematikako edukien egokitasuna neurtzen

dc.contributor.authorIribas Pardo, Haritz
dc.contributor.authorErrazkin Vicente, Aitor
dc.contributor.authorTorrealday Gallarreta, Amaia
dc.contributor.departmentEstadística, Informática y Matemáticases_ES
dc.contributor.departmentEstatistika, Informatika eta Matematikaeu
dc.date.accessioned2024-10-03T07:34:23Z
dc.date.available2024-10-03T07:34:23Z
dc.date.issued2022-12-02
dc.date.updated2024-10-03T07:27:40Z
dc.description.abstractArtikulu honek baliozkotze-prozesu bat biltzen du, zeinak egiaztatu nahi izan duen Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikako edukiak ulertzeko Txikipedia lagungarri izan duten ala ez, bai testuari zein testuaren osagarri diren ikus-entzunezkoei erreparatuta. Txikipediako matematikako edukiak Mondragon Unibertsitateko Lehen Hezkuntza Graduan irakasle izateko ikasketak egiten ari diren ikasleek sortu dituzte eta Euskal Herriko sei ikastetxetan baliozkotu dira. Emaitzek erakutsi dute Txikipediako sarrerak irakurtzea lagungarria dela ikasleentzat, nahiz eta ikusentzunezkoen ekarpenarekin lotutako emaitzek galdera berriak sorrarazi dituzten. Hala ere, esan dezakegu humanitate digitalek lagun dezaketela matematikaren irakaskuntza hobetzen, bai irakaslegaien formakuntzan zein ikasleen edukien ulermenean ere.eu
dc.description.abstractThis paper describes a validation process which aims at checking if Primary Educa-tion students are able to understand mathematical contents using Txikipedia, taking into ac-count both textual content and complementary audiovisual contents. The Txikipedia contents analysed have been created by student teachers enrolled in the Primary Education Degree at Mondragon Unibertsitatea and validated by students from six schools in the Basque Country. Results obtained show that reading Txikipedia contents is helpful for students, although the results relates to audiovisual contents have created new questions. Conclusions reveal that digital humanities can contribute to improving mathematics teaching,both in teacher educa-tion and primary education.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.citationIribas, H., Errazkin, A., Torrealday, A. (2022) Unibertsitateko irakaslegaiek Lehen Hezkuntzako ikasleentzat Txikipedian sortutako matematikako edukien egokitasuna neurtzen. Uztaro: Giza eta Gizarte-zientzien Aldizkaria, 123, 35-57. https://doi.org/10.26876/uztaro.123.2022.3
dc.identifier.doi10.26876/uztaro.123.2022.3
dc.identifier.issn1130-5738
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/51953
dc.language.isoeus
dc.publisherUdako Euskal Unibertsitatea, UEU
dc.relation.ispartofUztaro: Giza eta Gizarte-zientzien Aldizkaria, 123(2022), 35-57
dc.relation.publisherversionhttps://doi.org/10.26876/uztaro.123.2022.3
dc.rights© 2022 Uztaro. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectWikipedia/Txikipediaeu
dc.subjectHumanitate digitalakeu
dc.subjectKonpetentzia digitalakeu
dc.subjectMatematikaeu
dc.subjectLehen Hezkuntzaeu
dc.subjectIrakasleen formakuntzaeu
dc.subjectWikipedia/Txikipediaen
dc.subjectDigital humanitiesen
dc.subjectDigital competencesen
dc.subjectMathematicsen
dc.subjectPrimary Educationen
dc.subjectTeacher Education.en
dc.titleUnibertsitateko irakaslegaiek Lehen Hezkuntzako ikasleentzat Txikipedian sortutako matematikako edukien egokitasuna neurtzeneu
dc.title.alternativeMathematical content created by student teachers for Primary Education students: measuring the appropriateness of Txikipediaen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicatione09abc16-c9c1-4f39-9cde-be7b725230f7
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverye09abc16-c9c1-4f39-9cde-be7b725230f7

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Iribas_UnibertsitatekoIrakaslegaiek.pdf
Size:
330.4 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: