Mostrar el registro sencillo del ítem
Espainiako Gerra Zibila iturri historikoen bidez lantzen
dc.creator | Arana Montouto, Asier | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-11-20T07:20:43Z | |
dc.date.available | 2014-11-20T07:20:43Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/2454/14543 | |
dc.description.abstract | Lan honen bitartez, Bigarren Hezkuntzako Gizarte Zientzietarako proposamen didaktiko bat aurkezten da. Honen helburua, ikasgelan, iturri historikoen lanketa eta trataera jorratzea da. Planteamendu honek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan dauden gabeziei aurre egiteko asmoz proposatzen da, hain zuzen ere, informazioa tratatzeko ikaslegoa duen zailtasunei aurre egiteko eta ikasleen ikuspegi kritikoa garatzeko. Proposamen hau gauzatzeko, gaiaren egoera teorikoa aztertuko da lehenik. Ondoren, galdeketa bat entregatu da ikasleen aurre-jakintzak ezagutzeko asmoz. Behin galdetegi horren emaitzak analizatuta, proposamen didaktikoa era zehatzean azalduko da. Azkenik, proposamen didaktiko honen inguruko hausnarketa eta ondorio nagusiak plazaratuko dira, berorren aplikazioaren mugak eta abantailak identifikatuz | eu |
dc.description.abstract | This work presents a proposal for the Social Sciences in compulsory secondary education. The objective of this is to work with historical sources in the classroom. This proposal is presented with the intention of addressing the shortcomings that plague the compulsory secondary education. Precisely in order to deal with the difficulties that students have in dealing with information and in developing their critical vision. To materialize this proposal, has been examined the theoretical situation of the issue first. Then given a questionnaire in order to learn about the knowledge of the students. Once analyzed the data from the questionnaires, the didactic proposal will explain in detail. Finally, will be showcased reflections and more general conclusions about this proposed teaching, identifying their limits and advantages of its application | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | eus | en |
dc.subject | Fuentes históricas | es_ES |
dc.subject | Perspectiva crítica | es_ES |
dc.subject | Propuestas didácticas | es_ES |
dc.subject | Iturri historikoak | eu |
dc.subject | Ikuspegi kritikoa | eu |
dc.subject | Proposamen didaktikoak | eu |
dc.subject | Historical sources | en |
dc.subject | Critical view | en |
dc.subject | Didactic proposals | en |
dc.title | Espainiako Gerra Zibila iturri historikoen bidez lantzen | eu |
dc.type | Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en |
dc.date.updated | 2014-11-17T16:47:30Z | |
dc.contributor.affiliation | Facultad de Ciencias Humanas y Sociales | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea | eu |
dc.description.degree | Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra | es_ES |
dc.description.degree | Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan | eu |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.rights.accessRights | Acceso abierto / Sarbide irekia | es |
dc.contributor.advisorTFE | Majuelo Gil, Emilio | es_ES |
dc.contributor.advisorTFE | Sáinz Pascual, Zuriñe | es_ES |