Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorBaleztena Pérez, Lauraes_ES
dc.date.accessioned2014-03-14T09:08:29Z
dc.date.available2014-03-14T09:08:29Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/9826
dc.description.abstractThe aim of this works is to examine the possible changes in students’ attention, participation, concentration and academic results after several brief sessions of relaxation/meditation given at the beginning of each instruction. To observe the results obtained in the qualitative test carried out afterwards by 41 students and three teachers of the Salesianos secondary school, in order to check whether their perceptions point toward an improvement of the learning process after these sessions. My personal limitations of time and experience have not been an impediment for the positive results of this research. This way, we can conclude that something as basic as some relaxation and/or meditation exercises improve both the teaching context and the students’ attitude, which in turn encourages better learning opportunities.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoengen
dc.subjectMeditaciónes_ES
dc.subjectRelajaciónes_ES
dc.subjectEnseñanza del ingléses_ES
dc.subjectAtenciónes_ES
dc.subjectConcentraciónes_ES
dc.subjectParticipaciónes_ES
dc.subjectMeditationen
dc.subjectRelaxationen
dc.subjectTeaching of Englishen
dc.subjectAttentionen
dc.subjectConcentrationen
dc.subjectParticipationen
dc.titleResearch on the possible improvements in the acquisition on English after several sessions of relaxation / meditationen
dc.typeTrabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen
dc.date.updated2014-03-13T15:49:28Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.contributor.advisorTFELázaro Ibarrola, Amparoes_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
Logo MinisterioLogo Fecyt