Person: Hermoso de Mendoza San Juan, Ainara
Loading...
Email Address
person.page.identifierURI
Birth Date
Research Projects
Organizational Units
Job Title
Last Name
Hermoso de Mendoza San Juan
First Name
Ainara
person.page.departamento
Ciencias humanas y de la educación
person.page.instituteName
ORCID
person.page.upna
812462
Name
1 results
Search Results
Now showing 1 - 1 of 1
Publication Open Access Kontzientzia eragozpena eta intsumisioaren gizarte mugimendua Nafarroan, proposamen didaktikoa(2021) Hermoso de Mendoza San Juan, Ainara; Mendiola Gonzalo, Fernando; Facultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educación; Giza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien FakultateaBigarren Hezkuntzako DBH 4. maila eta 1. Batxilergorako Kontzientzia Eragozpen eta Intsumisio Gizarte Mugimenduaren proposamen didaktikoa da hau, 2015eko Nafarroako Curriculuma aintzat hartuta eta Gizarte Zientzien Didaktikaren gidaritzapean: ikaskuntza esanguratsua, bakearen hezkuntza, antimilitarismoa, lankidetza metodologiak eta pentsamendu historikoa uztartuz, hiritartasun demokratiko eta globala eraikitzeko bidean. Hezkuntza gizarte-aldaketa demokratikorako tresna den heinean, mundu globalizatuan, Nafarroako Intsumisio Mugimenduaren prozesu historiko lokalak, proposamen didaktiko honen bitartez, ikasleengan kontzientzia eta pentsamendu kritikoa sustatzea du helburu. XXI.mendearen arazo globalei, gerrak eta militarismoa kasu, aurre egiteko baliagarri eta eredugarriak izan daitezkeen XX. mendeko borroka ezbiolentoak azaleratuz, ulertuz eta horienganako enpatia piztuz. Ikasle eta ikastalde bezala euren ezagutza eraikiko dute; baina baita ikasleriak sujetu sozial eta politiko bezala haien burua eraikitzen joateko proposamena da. Betiere, Historiaren ikerketa eta berrikuntza historiografikoa ikustarazten ari den sujetu historiko berrien harira: pertsona intsumituen esperientziak, bizipenak eta utzitako ondare materiala eta ezmaterialaren azterketa eginez iturri historikoak kontrastatu eta interpretatzeko gaitasuna bereganatuko dute, gogoetarako tartea utziz. Proposamen didaktiko malgua eta irekia da, Bigarren Hezkuntzako edozein irakaslerentzat moldagarria izatea baita asmoa. Dokumentuen analasirako fitxak modu ezberdinetan konbinatu daitezke, hezkuntza testuinguru eta komunitate ezberdinen egoeretara moldatuz