Antzekotasunaren ikaskuntza prozesu berritzaile baten aplikazio eta analisia 2. DBHn

Date

2019

Authors

Iriarte Elizagoyen, Itsaso

Publisher

Acceso abierto / Sarbide irekia
Trabajo Fin de Máster / Master Amaierako Lana

Project identifier

Abstract

Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: 2. DBHko ikasleen antzekotasunaren inguruko ikasketa prozesuaren gaineko analisia egitea. Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako 6. mailan eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH), zehazturiko gaiaren inguruan. Bigarrenean, antzekotasunari buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta proposamen hori DBHko 2. ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera.

Description

Keywords

DBH, Ikasketa prozesua

Department

Faculty/School

Facultad de Ciencias Humanas y Sociales / Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea

Degree

Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra, Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan

Doctorate program

item.page.cita

item.page.rights

Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.