Publication:
Nutrizio eta ingurumen hezkuntza testuliburuetan eta elikadura eredu iraunkorra sustatzeko proposamen didaktikoa

dc.contributor.advisorTFEIbarra Murillo, Julia
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorLertxundi Gómara, Amaia
dc.date.accessioned2019-12-12T07:26:44Z
dc.date.available2019-12-12T07:26:44Z
dc.date.issued2019
dc.date.updated2019-12-11T11:58:51Z
dc.description.abstractMaster Amaierako Lan honek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. Mailako testu liburuek aurkezten duten nutrizioaren eredua eta honek iraunkortasunarekin izan dezakeen lotura aztertzea du lehen helburua. Testuliburu, zein, Nafarroako Foru Komunitateko DBHko curriculumean agerian geratzen da bi kontzeptu hauek era bat bananduta daudela eta dietak ingurumenean duen inpaktua ulertzeko edukiak urriak direla. Gainera, elikadura kontzeptua ikuspuntu antropozentrista batetik soilik lantzen dela ikus daiteke. Honela, ingurumen- eta gizarte-arazoak eta nutrizio iraunkorra ezagutu ditzaten, ikasleen interesa pizten duen eta dieta eta iraunkortasuna lotu eta biltzen dituen proposamen didaktikoa aurkezten da lan honetan. Arakatzean Oinarritutako Zientzia Irakaskuntza oinarri metodologikotzat hartuta bildu dira jarduerak. Azken helburua, ikasleek elikagaien kontsumitzaile kritiko gisa izan dezaketen rola garatzeko estrategiak eskaintzea izanik.es_ES
dc.description.abstractThis master’s thesis project aims among other things to analyse the nutritional models and the relationship that these contents have with sustainability in Compulsory Secondary Education third grade textbooks. Is glaring how the two concepts described at Chartered Community of Navarre’s curriculum and on textbooks are distanced from one to the other and how the content lacks information about the influence of the diet in the environment. Moreover, alimentation is regarded from an anthropocentric point of view. Thus, with the objective of presenting the social and environmental problems as well as motivating and showing the union between sustainability and diet, a didactic proposal concerning all those issues and based on Inquiry- Based Science Education is presented in this work. The final goal is to create strategies that might enable students to act with criticism while consuming.es_ES
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/35581
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIngurumen hezkuntza (IH)es_ES
dc.subjectGarapen iraunkorraes_ES
dc.subjectNutrizioaes_ES
dc.subjectArakatzean oinarritutako zientzia irakaskuntza (AOZI)es_ES
dc.subjectDerrigorrezko bigarren hezkuntza (DBH)es_ES
dc.subjectEnvironmental education (EE)es_ES
dc.subjectSustainable developmentes_ES
dc.subjectNutritiones_ES
dc.subjectInquiry-based science education (IBSE)es_ES
dc.subjectCompulsory secondary education (CSE)es_ES
dc.titleNutrizio eta ingurumen hezkuntza testuliburuetan eta elikadura eredu iraunkorra sustatzeko proposamen didaktikoaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
IAL19-MASTER-LERTXUNDI-120264.pdf
Size:
4.33 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: