Publication:
Hutsuneak betetzen: Elorri Ikastetxe Publikoan arte hezkuntzaren inguruko ikerketa

dc.contributor.advisorTFEEchávarri López, Mirari
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorBlanco Urmeneta, Ainhoa
dc.date.accessioned2024-07-17T16:52:42Z
dc.date.available2024-07-17T16:52:42Z
dc.date.issued2024
dc.date.updated2024-07-17T09:57:07Z
dc.description.abstractEl siguiente Trabajo de Fin de Grado es una investigación sobre el campo de la Educación Artística en el Colegio Público Elorri. El propósito de esta investigación es analizar el porqué de la ausencia del docente especializado en Artes plásticas en las escuelas, reivindicando los beneficios que esta figura trae consigo. Para ello, se analizará la ley LOMLOE, explicando la evolución que ha tenido en este ámbito, así como las críticas constructivas que se le han hecho. Además, en base a estos resultados, también se expone una propuesta de intervención ya que, por falta de tiempo y formación, los profesores que están impartiendo la asignatura de plástica y visual no pueden trabajan los contenidos.es_ES
dc.description.abstractElorri Ikastetxe Publikoan Hezkuntza Artistiko arloa ikergai duen Gradu Amaierako Lan bat da honako hau. Ikerketa honen helburua, hezkuntzan Arte plastikoko irakasle espezializatu baten ausentziaren zergatia aztertzea da, honen presentziak ekar ditzakeen onurak aldarrikatuz. Horretarako, LOMLOE legea aztertuko da arlo honekiko egindako bilakaera azalduz, bai eta honi buruz izan diren kritikak ere. Gainera, Elorri Ikastetxe Publikoan egindako ikerketaren emaitzetan oinarriturik, esku-hartze baten proposamena ere azaltzen da, denbora eta formakuntza faltagatik ezin baitute plastika eta ikushezkuntzan oinarritzen diren edukiak saioetan landu.eu
dc.description.abstractThe following Final Degree Project is a research on the field of Artistic Education at the Elorri Public School. The purpose of this research is to analyze the reason for the absence of teachers specialized in plastic arts in schools, claiming the benefits that this figure brings. For it, the LOMLOE law will be analyzed explaining the evolution that in has had in this area, as well as the constructive criticisms that have been made. Furthermore, based on these results, an intervention proposal is also presented since, due to lack of time and training, the teachers who are teaching the plastic and visual subject can not work the content.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoanen
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/50312
dc.language.isoeus
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEducación artísticaes_ES
dc.subjectEducación plástica y visuales_ES
dc.subjectEnseñanzaes_ES
dc.subjectEspecialidad de Artees_ES
dc.subjectFormación artísticaes_ES
dc.subjectAipamen artistikoaeu
dc.subjectArte hezkuntzaeu
dc.subjectArte formakuntzaeu
dc.subjectIrakaskuntzaeu
dc.subjectPlastika eta ikushezkuntzaeu
dc.subjectArt educationen
dc.subjectArt specialtyen
dc.subjectArtistic formationen
dc.subjectPlastic and visual educationen
dc.subjectTeachingen
dc.titleHutsuneak betetzen: Elorri Ikastetxe Publikoan arte hezkuntzaren inguruko ikerketaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
TFG24-Gpri-BLANCO-122195.pdf
Size:
2.82 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: