Publication: Hutsuneak betetzen: Elorri Ikastetxe Publikoan arte hezkuntzaren inguruko ikerketa
dc.contributor.advisorTFE | Echávarri López, Mirari | |
dc.contributor.affiliation | Facultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educación | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Giza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultatea | eu |
dc.contributor.author | Blanco Urmeneta, Ainhoa | |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T16:52:42Z | |
dc.date.available | 2024-07-17T16:52:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.updated | 2024-07-17T09:57:07Z | |
dc.description.abstract | El siguiente Trabajo de Fin de Grado es una investigación sobre el campo de la Educación Artística en el Colegio Público Elorri. El propósito de esta investigación es analizar el porqué de la ausencia del docente especializado en Artes plásticas en las escuelas, reivindicando los beneficios que esta figura trae consigo. Para ello, se analizará la ley LOMLOE, explicando la evolución que ha tenido en este ámbito, así como las críticas constructivas que se le han hecho. Además, en base a estos resultados, también se expone una propuesta de intervención ya que, por falta de tiempo y formación, los profesores que están impartiendo la asignatura de plástica y visual no pueden trabajan los contenidos. | es_ES |
dc.description.abstract | Elorri Ikastetxe Publikoan Hezkuntza Artistiko arloa ikergai duen Gradu Amaierako Lan bat da honako hau. Ikerketa honen helburua, hezkuntzan Arte plastikoko irakasle espezializatu baten ausentziaren zergatia aztertzea da, honen presentziak ekar ditzakeen onurak aldarrikatuz. Horretarako, LOMLOE legea aztertuko da arlo honekiko egindako bilakaera azalduz, bai eta honi buruz izan diren kritikak ere. Gainera, Elorri Ikastetxe Publikoan egindako ikerketaren emaitzetan oinarriturik, esku-hartze baten proposamena ere azaltzen da, denbora eta formakuntza faltagatik ezin baitute plastika eta ikushezkuntzan oinarritzen diren edukiak saioetan landu. | eu |
dc.description.abstract | The following Final Degree Project is a research on the field of Artistic Education at the Elorri Public School. The purpose of this research is to analyze the reason for the absence of teachers specialized in plastic arts in schools, claiming the benefits that this figure brings. For it, the LOMLOE law will be analyzed explaining the evolution that in has had in this area, as well as the constructive criticisms that have been made. Furthermore, based on these results, an intervention proposal is also presented since, due to lack of time and training, the teachers who are teaching the plastic and visual subject can not work the content. | en |
dc.description.degree | Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra | es_ES |
dc.description.degree | Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.uri | https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/50312 | |
dc.language.iso | eus | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Educación artística | es_ES |
dc.subject | Educación plástica y visual | es_ES |
dc.subject | Enseñanza | es_ES |
dc.subject | Especialidad de Arte | es_ES |
dc.subject | Formación artística | es_ES |
dc.subject | Aipamen artistikoa | eu |
dc.subject | Arte hezkuntza | eu |
dc.subject | Arte formakuntza | eu |
dc.subject | Irakaskuntza | eu |
dc.subject | Plastika eta ikushezkuntza | eu |
dc.subject | Art education | en |
dc.subject | Art specialty | en |
dc.subject | Artistic formation | en |
dc.subject | Plastic and visual education | en |
dc.subject | Teaching | en |
dc.title | Hutsuneak betetzen: Elorri Ikastetxe Publikoan arte hezkuntzaren inguruko ikerketa | eu |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dspace.entity.type | Publication |