Espainiako Gerra Zibila iturri historikoen bidez lantzen

dc.contributor.advisorTFEMajuelo Gil, Emilio
dc.contributor.advisorTFESáinz Pascual, Zuriñe
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorArana Montouto, Asier
dc.date.accessioned2014-11-20T07:20:43Z
dc.date.available2014-11-20T07:20:43Z
dc.date.issued2014
dc.date.updated2014-11-17T16:47:30Z
dc.description.abstractLan honen bitartez, Bigarren Hezkuntzako Gizarte Zientzietarako proposamen didaktiko bat aurkezten da. Honen helburua, ikasgelan, iturri historikoen lanketa eta trataera jorratzea da. Planteamendu honek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan dauden gabeziei aurre egiteko asmoz proposatzen da, hain zuzen ere, informazioa tratatzeko ikaslegoa duen zailtasunei aurre egiteko eta ikasleen ikuspegi kritikoa garatzeko. Proposamen hau gauzatzeko, gaiaren egoera teorikoa aztertuko da lehenik. Ondoren, galdeketa bat entregatu da ikasleen aurre-jakintzak ezagutzeko asmoz. Behin galdetegi horren emaitzak analizatuta, proposamen didaktikoa era zehatzean azalduko da. Azkenik, proposamen didaktiko honen inguruko hausnarketa eta ondorio nagusiak plazaratuko dira, berorren aplikazioaren mugak eta abantailak identifikatuzeu
dc.description.abstractThis work presents a proposal for the Social Sciences in compulsory secondary education. The objective of this is to work with historical sources in the classroom. This proposal is presented with the intention of addressing the shortcomings that plague the compulsory secondary education. Precisely in order to deal with the difficulties that students have in dealing with information and in developing their critical vision. To materialize this proposal, has been examined the theoretical situation of the issue first. Then given a questionnaire in order to learn about the knowledge of the students. Once analyzed the data from the questionnaires, the didactic proposal will explain in detail. Finally, will be showcased reflections and more general conclusions about this proposed teaching, identifying their limits and advantages of its applicationen
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/14543
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFuentes históricases_ES
dc.subjectPerspectiva críticaes_ES
dc.subjectPropuestas didácticases_ES
dc.subjectIturri historikoakeu
dc.subjectIkuspegi kritikoaeu
dc.subjectProposamen didaktikoakeu
dc.subjectHistorical sourcesen
dc.subjectCritical viewen
dc.subjectDidactic proposalsen
dc.titleEspainiako Gerra Zibila iturri historikoen bidez lantzeneu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication9fd53389-af20-421f-9107-50b4e80dffab
relation.isAdvisorTFEOfPublicationcb76216e-3f01-4373-a73b-b954776d58d8
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscovery9fd53389-af20-421f-9107-50b4e80dffab

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Arana Montouto, Asier.pdf
Size:
8.44 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.76 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: