Espazio kontzeptuaren irakaskuntza ikaskuntza ahalbidetzeko ikas jardueren proposamena

dc.contributor.advisorTFESan Martín Casi, Esther
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorQuijera Salaberria, Maialen
dc.date.accessioned2013-10-28T10:34:45Z
dc.date.available2013-10-28T10:34:45Z
dc.date.issued2013
dc.date.updated2013-10-25T09:49:49Z
dc.description.abstractA lo largo de este trabajo de fin de grado, pueden leerse diversas teorías e investigaciones hechas por diferentes autores sobre las nociones y categorías espaciales que se encuentran en el ámbito educativo, ya sea en infantil o en primaria. Gracias a autores como Hannoun, Piaget o Lynch ha sido posible recopilar diferente información sobre la percepción espacial del niño o la percepción geográfica. A lo que a la parte práctica se refiere, el arquitecto Josep Muntañola ha sido una gran referencia a la hora de adaptar y crear nuevas actividades para poder trabajar con los niños. Actividades como hacer maquetas o dibujar mapas mentales son algunos que he desarrollado de acuerdo con el curriculum que se aplica en educación infantil.es_ES
dc.description.abstractAurrean dugun Gradu bukaerako idazki honetan, haur zein lehen hezkuntzan haurren espazialitatearen inguruko nozio eta kategoria desberdinen hainbat ikerketa eta teoria biltzen dira. Hannoun, Piaget edota Lynch bezalako autoreei esker, haurren pertzepzio espaziala zein pertzepzio geografikoaren inguruko informazio mordoa bildu da. Modu honetara ikusi ahal izan da, espazioa oso kontzeptu abstraktua dela eta arlo psikologikoak zer esan handia duela arlo honen inguruan mintzatzen garenean. Lan praktikoari dagokionez, Josep Muntañola arkitekto katalanaren ekarpenei esker, hainbat ariketa edo ekintza moldatu eta egin ahal izan ditut. Hauetariko ariketa batzuk, maketak egitea edota buru mapak orri zuri batean margotzea izan dira, beti ere, haur hezkuntzako curriculumeko eduki, helburu zein ebaluazio irizpideak kontutan hartzen direlarik.eu
dc.description.abstractThroughout this work to grade, we can read various theories and research by different authors on spatial concepts and categories that are in education, whether child or primary. Thanks to authors like Hannoun, Piaget or Lynch has been possible to collect different information about the child's spatial perception or geographical perception. A far as the practice is concerned, the architect Josep Muntañola has been a great reference when adapting and creating new activities to work with children. Activities such as making models or draw mind maps are some that I've developed in accordance with the curriculum that is applied in early childhood education.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeHaur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/7955
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPercepción espaciales_ES
dc.subjectGeografíaes_ES
dc.subjectActividades educativases_ES
dc.subjectPertzepzio espazialaeu
dc.subjectGeografiaeu
dc.subjectHezkuntza jarduerakeu
dc.subjectSpace perceptionen
dc.subjectGeographyen
dc.subjectEducational activitiesen
dc.titleEspazio kontzeptuaren irakaskuntza ikaskuntza ahalbidetzeko ikas jardueren proposamenaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication0fbead6a-0a3e-45ec-9b46-7ffbf15b2711
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscovery0fbead6a-0a3e-45ec-9b46-7ffbf15b2711

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
GBL - Maialen Quijera.pdf
Size:
734.89 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.76 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: