Publication: Ahozko iturriak eta eguneroko bizitza. Frankismoaren lehenengo urteak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan lantzeko proposamena
dc.contributor.advisorTFE | Majuelo Gil, Emilio | |
dc.contributor.affiliation | Facultad de Ciencias Humanas y Sociales | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea | eu |
dc.contributor.author | Lasa Artieda, Maider | |
dc.date.accessioned | 2015-01-15T08:24:57Z | |
dc.date.available | 2015-08-11T09:35:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.updated | 2015-01-14T15:22:41Z | |
dc.description.abstract | A través de este Trabajo de Fin de Máster se persigue mejorar diferentes aspectos en el proceso de enseñanza-aprendizaje en la asignatura de Ciencias Sociales que se imparte en la Educación Secundaria Obligatoria. Para ello, se propone una metodología basada en el uso de fuentes orales y una secuencia didáctica que, así mismo, incentivan el trabajo autónomo del alumno bajo la supervisión del docente. Esta propuesta se dirige a trabajar los primeros años del Franquismo, poniendo atención en la vida cotidiana | es_ES |
dc.description.abstract | Master Amaierako Lan honen bitartez DBH-ko Gizarte Zientziak ikasgaian zenbait aspektu lantzeko modua hobetzea bilatzen da. Horretarako ahozko iturrien erabileran oinarritutako metodologia eta sekuentzia didaktiko bat proposatzen da, ikaslearen lan autonomoa sustatzen duena irakaslearen tutoretzarekin. Proposamen hau Frankismoaren lehenengo urteak lantzera zuzentzen da, eguneroko bizitzan arreta jarriz | eu |
dc.description.abstract | This essay aims to improve different aspects of the learning process in the Social Sciences thought in Secondary School. Through this, we propose a methodology based on the use of oral sources and a didactic sequence, also encouraging the student independent work under the supervision of the teacher. This proposal aims to work the early years of Francoism, paying attention in everyday life | en |
dc.description.degree | Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra | es_ES |
dc.description.degree | Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan | eu |
dc.embargo.lift | 2015-08-01 | |
dc.embargo.terms | 2015-08-01 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.identifier.uri | https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/15386 | |
dc.language.iso | eus | en |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Historia oral | es_ES |
dc.subject | Fuentes orales | es_ES |
dc.subject | Franquismo | es_ES |
dc.subject | Vida cotidiana | es_ES |
dc.subject | Didáctica de la historia | es_ES |
dc.subject | Ahozko Historia | eu |
dc.subject | Ahozko iturriak | eu |
dc.subject | Frankismoa | eu |
dc.subject | Eguneroko bizitza | eu |
dc.subject | Historiaren didaktika | eu |
dc.subject | Oral history | en |
dc.subject | Oral sources | en |
dc.subject | Francoism | en |
dc.subject | Everyday life | en |
dc.subject | Didactic of history | en |
dc.title | Ahozko iturriak eta eguneroko bizitza. Frankismoaren lehenengo urteak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan lantzeko proposamena | eu |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |
dspace.entity.type | Publication |