Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan

dc.contributor.authorEgaña Osa, Txema
dc.contributor.authorLópez Flamarique, María Teresa
dc.contributor.departmentCiencias Humanas y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.departmentGiza eta Hezkuntza Zientziakeu
dc.date.accessioned2021-09-24T08:06:11Z
dc.date.available2021-09-24T08:06:11Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractAzterketa honetan, Bigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasleek ikasgelan informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduan erabiltzen dituzten diskurtsoa eta praktika alderatu nahi dira. Kasu-azterketa bat izanik, hainbat iturritako datuak triangelatu dira (eztabaida-taldeetakoak, eskoletakoak eta aurrez aurreko elkarrizketetakoak). Emaitzen arabera, ikasleek badute interesa ikasgelan Internetera konektatuta lan egiteko, baina zailtasunak dituzte bideo eta grafikoak interpretatzeko, eta ez dute kontuan hartzen nor diren testuen egileak. Bestalde, irakasleek ikusten dute beren rola zalantzan jartzen dela, eta uzkur jokatzen dute aldaketaren aurrean. Ondorioetan ikusiko dugunez, informazioa alfabetizatzeko didaktika bat behar da, ikasleen praktika eta interes errealetatik abiatuko dena. Horretarako, irakasleen rola eta sinesmenak aldatu behar dira.eu
dc.description.abstractThis study seeks to contrast the discourse and practice of students and secondary school teachers when searching, evaluating and selecting digital information in a secondary classroom. This is a case study that has used a multi-source data triangulation (discussion groups, class registration and self-report interviews). The results indicate the interest of the students to work connected to the internet in the classroom, although it is observed that it has difficulties in the interpretation of videos and graphics, and that it does not take into account the authorship of the text. On the other hand, teachers have questioned their role and show reluctance to change. The conclusions suggest that a didactic of informational literacy is necessary based on the real practices and interests of the students. For this, a change of role and beliefs of the teaching staff is required.en
dc.format.extent18 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.doi10.1387/tantak.20407
dc.identifier.issn0214-9753
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/40582
dc.language.isoeusen
dc.publisherUniversidad del País Vasco
dc.relation.ispartofTantak: Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntza Aldizkaria, 31 (1), 103-120
dc.relation.publisherversionhttps://doi.org/10.1387/tantak.20407
dc.rightsCreative Commons Reconocimiento 4.0 Internacionales
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectInformazioa bilatzeaeu
dc.subjectInformazioa ebaluatzeaeu
dc.subjectIKTakeu
dc.subjectIrakasleakeu
dc.subjectIkasleaeu
dc.subjectInformation searchen
dc.subjectInformation evaluationen
dc.subjectICTen
dc.subjectTeachersen
dc.subjectStudenten
dc.titleBigarren Hezkuntzako ikasle eta irakasle talde baten diskurtsoa eta praktika informazio digitala bilatzeko, ebaluatzeko eta hautatzeko orduaneu
dc.title.alternativeSearching, evaluating and selecting information: discourses and practices of secondary students and teachersen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication4ea46ac5-53f3-4e3a-bac0-8c79033a8319
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery4ea46ac5-53f3-4e3a-bac0-8c79033a8319

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
ARTREV 7119841_Egana_BigarrenHezkuntzako.pdf
Size:
261.76 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: