Publication:
Aucouturier metodologia psikomotrizitate gelan: teoria eta praktikaren alderaketa

Date

2014

Authors

Flor Baleztena, Saioa de la

Publisher

Acceso abierto / Sarbide irekia
Trabajo Fin de Grado / Gradu Amaierako Lana

Project identifier

Abstract

El objetivo de mi trabajo es hacer hincapié en la importancia que tiene la psicomotricidad en el desarrollo del niño/a. Para ello, presento el método creado por Bernard Aucouturier, que se basa principalmente en fomentar la expresividad espontánea del niño/a. Este método es conocido como la “Práctica Psicomotriz” de Bernard Aucouturier, el cual mediante el placer, tiene como objetivo ayudar en el desarrollo psicológico del niño/a. Gracias a este método, podré analizar varios factores importantes a tener en cuenta así como el dispositivo espacial y temporal, la actitud del psicomotricista, la tecnicidad, los parámetros de observación… Todos ellos tendrán un valor fundamental en la práctica psicomotriz


Nire lanaren helburua psikomotrizitatearen garrantziaz aritzea da, psikomotrizitateak haurraren garapenean duen eraginaz kontzientzia pizten dudan bitartean.Horretarako eta nire lana aurrera eraman ahal izateko Bernard Aucouturier izeneko pertsona ospetsu batek aurrera eramandako metodoan oinarritutako naiz, haurraren berezko adierazkortasuna oinarri izango duena. Metodo honek Praktika Psikomotriz edota Psikomotor izena du eta jarduteko atseginaren bitartez, haurraren garapen psikologikoa errazten duen hezkuntza-ekintza edo laguntza terapeutiko gisa azaleratuko da. Beraz, honen bitartez eta metodo honi esker, haurraren heltze psikologikora ailegatzea izanen da nire helburu nagusietariko bat, metodo honen inguruan nik ere neure proposamen propioak eraiki egingo ditudalarik. Metodoari esker, garrantzizkoak izango diren zenbait faktoreei buruzko formakuntza ere eskainiko dut, hala nola psikomotrizitate gelaren dispositibo espazial zein tenporala, psikomotrizistaren jarrera, behaketa parametroak bezalako faktoreak goraipatu eta azpimarratuko ditudalarik


The objective of this work is to emphasize in the importance the psychomotor activity has in the growth of the child. Is this why I present the method created by Bernard Aucouturier, that is based principally on encourage child’s spontaneous expression. This method is known as Bernard Aucouturier’s “Psychomotor Practice”, which through the pleasure, aims to help in the psychological development of the child. Thanks to this method, I can analyze several important factors to consider as well as the spatial and temporal device, the attitude of psychomotor, technicality, the display parameters... They have a fundamental value in the psychomotor practice

Description

Keywords

Psicomotricidad, Aucouturier, Práctica psicomotriz, Expresividad espontánea, Desarrollo, Psikomotrizitatea, Aucouturier, Praktika psikomotorra, Berezko adierazkortasuna, Heltzea, Psychomotricity, Aucouturier, Psychomotor practice, Spontaneous expression, Development

Department

Faculty/School

Facultad de Ciencias Humanas y Sociales / Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea

Degree

Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra, Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan

Doctorate program

item.page.cita

item.page.rights

Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.