Historiaren funtzioaren eta erabilgarritasunaren azterketa didaktikatik abiatuz

View/ Open
Date
2014Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Master amaierako lan honen helburua historiak zein erabilgarritasun eta zein funtzio duen aztertzea da eta horien berri eman ahal izatea. Erabilgarritasun eta funtzio hauek gizarteari zein indibiduoei onuragarriak dira. Bereziki historiak gaur eguna ulertzeko eta gure ingurua ulertzeko duen garrantzia frogatu nahi dut, eta ikasleek horretaz duten kontzientzia eza.
Bestetik, institutuetako ikasl ...
[++]
Master amaierako lan honen helburua historiak zein erabilgarritasun eta zein funtzio duen aztertzea da eta horien berri eman ahal izatea. Erabilgarritasun eta funtzio hauek gizarteari zein indibiduoei onuragarriak dira. Bereziki historiak gaur eguna ulertzeko eta gure ingurua ulertzeko duen garrantzia frogatu nahi dut, eta ikasleek horretaz duten kontzientzia eza.
Bestetik, institutuetako ikasleek, gizartearen ordezkari bezala, historiaren erabilgarritasun eta praktikotasunaz ohartzeko dituzten zailtasunak azaleratzea, historia ikasgaiak ikasleengan duen interes maila aztertzea, egin litezkeen hobekuntzak aipatzea, eta hausnarketa eta iritzi kritikoa gehiago landu behar diren ikasgaia dela frogatzea [--]
Subject
Función de la Historia,
Utilidad de la Historia,
Didáctica,
Percepción del alumno,
Historiaren funtzioa,
Historiaren erabilgarritasuna,
Didktika,
Ikaslearen perzepzioa
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan