Espainiako Gerra Zibila iturri historikoen bidez lantzen

View/ Open
Date
2014Author
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Lan honen bitartez, Bigarren Hezkuntzako Gizarte Zientzietarako proposamen
didaktiko bat aurkezten da. Honen helburua, ikasgelan, iturri historikoen lanketa eta
trataera jorratzea da. Planteamendu honek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
dauden gabeziei aurre egiteko asmoz proposatzen da, hain zuzen ere, informazioa
tratatzeko ikaslegoa duen zailtasunei aurre egiteko eta ikasleen ikuspegi kri ...
[++]
Lan honen bitartez, Bigarren Hezkuntzako Gizarte Zientzietarako proposamen
didaktiko bat aurkezten da. Honen helburua, ikasgelan, iturri historikoen lanketa eta
trataera jorratzea da. Planteamendu honek, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan
dauden gabeziei aurre egiteko asmoz proposatzen da, hain zuzen ere, informazioa
tratatzeko ikaslegoa duen zailtasunei aurre egiteko eta ikasleen ikuspegi kritikoa
garatzeko.
Proposamen hau gauzatzeko, gaiaren egoera teorikoa aztertuko da lehenik.
Ondoren, galdeketa bat entregatu da ikasleen aurre-jakintzak ezagutzeko asmoz. Behin
galdetegi horren emaitzak analizatuta, proposamen didaktikoa era zehatzean azalduko
da. Azkenik, proposamen didaktiko honen inguruko hausnarketa eta ondorio nagusiak
plazaratuko dira, berorren aplikazioaren mugak eta abantailak identifikatuz [--]
This work presents a proposal for the Social Sciences in compulsory secondary
education. The objective of this is to work with historical sources in the classroom. This
proposal is presented with the intention of addressing the shortcomings that plague
the compulsory secondary education. Precisely in order to deal with the difficulties
that students have in dealing with information and in dev ...
[++]
This work presents a proposal for the Social Sciences in compulsory secondary
education. The objective of this is to work with historical sources in the classroom. This
proposal is presented with the intention of addressing the shortcomings that plague
the compulsory secondary education. Precisely in order to deal with the difficulties
that students have in dealing with information and in developing their critical vision.
To materialize this proposal, has been examined the theoretical situation of the
issue first. Then given a questionnaire in order to learn about the knowledge of the
students. Once analyzed the data from the questionnaires, the didactic proposal will
explain in detail. Finally, will be showcased reflections and more general conclusions
about this proposed teaching, identifying their limits and advantages of its application [--]
Subject
Fuentes históricas,
Perspectiva crítica,
Propuestas didácticas,
Iturri historikoak,
Ikuspegi kritikoa,
Proposamen didaktikoak,
Historical sources,
Critical view,
Didactic proposals
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan