Kontzeptu mapak Artearen Historia ikasten laguntzeko
Date
2012Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Gure master amaierako lanak (MAL) hezkuntzaren berrikuntzarekin zerikusi duen ikerketa izaera dauka. Abiapuntua,
Bigarren Hezkuntzako curriculum-a eta zehazki, Bigarren Batxilergoko Artearen Historia ikasgaia
izango da.
Azken hamarkadedan psikologian eta pedagogian eta zehazki didaktika alorrean ikuspuntu
konstruktibistaren ildotik egin diren ekarpenak gureak eginez, ikasketa esanguratsuan oi ...
[++]
Gure master amaierako lanak (MAL) hezkuntzaren berrikuntzarekin zerikusi duen ikerketa izaera dauka. Abiapuntua,
Bigarren Hezkuntzako curriculum-a eta zehazki, Bigarren Batxilergoko Artearen Historia ikasgaia
izango da.
Azken hamarkadedan psikologian eta pedagogian eta zehazki didaktika alorrean ikuspuntu
konstruktibistaren ildotik egin diren ekarpenak gureak eginez, ikasketa esanguratsuan oinarrituko
gara, hau da, norbanakoak ezagutza eraiki dezakenaren ideian.
XXI. mendeko ikasketa sisteman dauden beharrei erreparatuz, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan
aplikazio berritzailea bezain erakinkorrak diren ikas baliabideekin lan egitea izango da gure asmoa.
Honenbestez, hezkuntzaren berrikuntzei aplikatutako ikerketa gauzatzeko, Ikerketa Ekintza
metodoan oinarrituko gara. Gure MAL-a jakintza teoriko zein praktikoen bateraketa eta
konparaketaren bidez sortutako emaitza delarik. [--]
Subject
Historia del arte,
Aprendizaje significativo,
Educación secundaria obligatoria,
Artearen historia,
Ikaskuntza esanguratsua,
Derrigorrezko bigarren hezkuntza
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan