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dc.coverage.spatialeast=-1.6256614; north=42.82924719999999; name=I.E.S. Eunate, Pamplona, Navarra, España
dc.creatorGarcía Uriz, Enekoes_ES
dc.date.accessioned2019-07-19T07:20:03Z
dc.date.available2019-12-01T00:00:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/33602
dc.description.abstractEl trabajo mostrado a continuación tiene por objetivo observar cómo producen los alumnos de secundaria y bachillerato las construcciones reflexivas. Tal y como se ha mencionado en trabajos anteriores, desde hace tiempo los estudiantes del modelo D de Navarra están expuestos a una constante situación de bilingüismo. Por ello, partimos de la hipótesis de que hay ciertos elementos, entre los cuales se incluyen/encuentran las estructuras reflexivas, que han sido transferidos del castellano al euskera debido a esta exposición. Para ello analizamos la capacidad lingüística de diversos alumnos del instituto IES Eunate, situado en el barrio pamplonés de la Txantrea, y también tenemos en cuenta su identidad lingüística. Esta tarea es clave a la hora de analizar los resultados obtenidos, ya que no hay muchas investigaciones que aborden este tipo de transferencias, y los resultados nos muestran que este tipo de reflexiva intransitiva es cada vez más común.es_ES
dc.description.abstractHurrengo orrialdeetan aurkezten den lanak Iruñeko (Nafarroa) ikasleek egitura bihurkariak nola egiten dituzten aztertzea du helburu. Hainbat lanetan aipatu den moduan, aspalditik Nafarroako hiriburuko D ereduko ikasleak hizkuntza-kipen egoera jarraian daude. Izan ere, eskola izan ohi da euskara jasotzen eta erabiltzen den esparru bakarra. Hori dela eta, gaztelaniatik euskarara zenbait osagai eta egitura (egitura bihurkariak, besteak beste) igaro direlako ustetik abiatu gara. Horretarako, Iruñeko Txantrea auzoan kokatuta dagoen Eunate BHIko ikasleen jarduna aztertu dugu, baita beren hizkuntza-nortasuna ere. Ikerketa honek garrantzia berezia du, lan honetan eskuratu ditugun emaitzak aztertzeari begira. Izan ere, orain arte transferentzia mota hauek aztertu dituzten lanak gutxi izan dira, eta hemen kausitu ditugun emaitzek bihurkari iragangaitza gero eta ohikoagoa dela adierazten digute.eu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectConstrucciones reflexivases_ES
dc.subjectContacto de lenguases_ES
dc.subjectPréstamo/transferenciaes_ES
dc.subjectEuskeraes_ES
dc.subjectCastellanoes_ES
dc.subjectEgitura bihurkariakeu
dc.subjectHizkuntza-ukipenaeu
dc.subjectTransferentziaeu
dc.subjectEuskaraeu
dc.subjectGaztelaniaeu
dc.titleEgitura bihurkarien interferentzia eta transferentzia Iruñeko ikasleen jarduneaneu
dc.typeTrabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen
dc.date.updated2019-07-16T10:41:25Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.embargo.terms2019-12-01
dc.contributor.advisorTFESalaberri Izko, Ikeres_ES
dc.subject.geoEnseñanza y aprendizajees_ES


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