Publication:
Arreta faltaren nahastea hiperaktibitatearekin duten ikasleendako. Esku-hartze plana

dc.contributor.advisorTFEMartínez Urmeneta, Iñaki
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorIrisarri Lasarte, Andrea
dc.date.accessioned2013-11-05T09:21:08Z
dc.date.available2013-11-05T09:21:08Z
dc.date.issued2013
dc.date.updated2013-11-04T08:59:59Z
dc.description.abstractEste trabajo de fin de grado trata sobre el Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividad. Se centra especialmente en la intervención psicoeducativa que debe recibir el alumno tanto en el contexto escolar como familiar en caso de mostrar alguna necesidad específiva de apoyo educativo. Para ello, se desarrollan previamente los aspectos fundamentales que se deben tener en cuenta antes de llevar a cabo la dicha intervención. Se tendrán en cuenta los antecedentes de este trastorno y su relación con la práctica docente, las características de los niños/as hiperactivos, los tipos de TDAH que derivan según las características predominantes, la detección del trastorno, su diagnostico y evaluación y por último, las necesidades específicas de apoyo educativo mencionadas anteriormente, en las que se basará la intervención.es_ES
dc.description.abstractGradu amaierako lan hau, Arreta Gabeziaren Nahastean Hiperaktibitatearekin zentratzen da. Heziketa premia bereziak aurkezten dituzten haurrek bai testuinguru eskolarrean baita etxeko testuinguruan ere jaso behar duten esku-hartze psikoedukatiboan zehazten da batez ere. Horretarako, esku-hartzera iritsi baino lehen kontuan hartu behar diren zenbait aspektu garatuko dira; horien artean: AFNHaren aurrekariak eta hezkuntzarekin duen erlazioa, haur hiperaktiboen ezaugarriak, ezaugarrien arabera sailkatzen diren AFNH mota ezberdinak, nahastearen detekzioa eta ebaluaketa eta bukatzeko, aurretik aipaturiko heziketa premia bereziak zeinetan esku-hartzea oinarrituko den.eu
dc.description.abstractThis final degree work consists on the Attentional Deficit Disorder with Hyperactivity. It is focused on the psychoeducational intervention that students with any specific educational needs must have within the familiar and school environments. In order to do this, they are developed some different aspects that we should bear in mind before carrying out the intervention, which are the following ones: the precedents of this disorder and its relation with the education, the characteristics of the ADDH children, the three types of ADDH we can distinguish depending on the main characteristics, the detection, diagnosis and evaluation of the disorder, and finally, the specific educational needs where the intervention will be based on.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/8164
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTDAHes_ES
dc.subjectDetecciónes_ES
dc.subjectEvaluaciónes_ES
dc.subjectIntervenciónes_ES
dc.subjectAFNHeu
dc.subjectDetekzioaeu
dc.subjectEbaluaketaeu
dc.subjectEsku-hartzeaeu
dc.subjectADHDen
dc.subjectDetectionen
dc.subjectEvaluationen
dc.subjectInterventionen
dc.titleArreta faltaren nahastea hiperaktibitatearekin duten ikasleendako. Esku-hartze planaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
ANDREA IRISARRI TFG.pdf
Size:
1.67 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.76 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: