Bizipoza Eskolaren gida didaktikoak oinarritzat hartuta haurrek euren irudiaren ikuskera hobetzeko proposamena

dc.contributor.advisorTFEPérez de Ciriza Macaya, Itziar
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorGarmendia Olaechea, Idoia
dc.date.accessioned2024-07-24T08:20:59Z
dc.date.issued2024
dc.date.updated2024-07-18T08:20:08Z
dc.description.abstractEn este Trabajo Fin de Grado se presenta en cuarto curso de Educación Primaria una propuesta de mejora de la concepción de la propia imagen a partir de las guías didácticas creadas por la Escuela Bizpoza en 2023. Se ha llevado a cabo en la Escuela Pública Araxes de Betelu durante un día; así se han medido los niveles de emoción, autoestima y autoconcepto de los alumnos y alumnas, y se observarán sus cambios, teniendo como objetivo el bienestar y la mejora de la autoestima del alumnado. La metodología se basará principalmente en la reflexión, aunque la colaboración también será clave en algunos momentos, asegurando que la atención y participación de los estudiantes tendrá un impacto directo en los resultados. Tras completar las autoevaluaciones, reflexiones y actividades propuestas, se analizarán los cambios entre las evaluaciones inicial y final para evaluar la eficacia de las guías de Bizipoza Eskola. En las conclusiones queda claro que los alumnos construyen su identidad en función a los pensamientos de sus iguales.es_ES
dc.description.abstractGradu Amaierako Lan honetan, Bizipozako Eskolak 2023. urtean sortutako gida-didaktikoak oinarritzat hartuta norbere irudiaren ikuskera hobetzeko proposamena garatuko da Beteluko Araxes Ikastetxe Publikoko Lehen Hezkuntzako laugarren mailan. Horretarako, ikasleen emozio, autoestimu eta autokontzeptu mailak neurtu eta zein aldaketa izango dituzten ikusiko da, beti ere, ikasleen ongizatea eta autoestimuaren hobekuntza helburutzat hartuz. Hau martxan jartzeko metodologia hausnarketan oinarritutakoa izango da, nahiz eta momentu batzuetan elkarlana abiapuntutzat hartuko den ere, beraz, ikasleen arretak eta parte-hartzeak zuzeneko eragina izango du. Ikasleen autoebaluazioak eta hausnarraldi zein jarduerak garaturik izanda, hasierako eta amaierako autoebaluazioen artean aldaketarik ote dagoen ikusi eta Bizipoza Eskolako gida-didaktikoek fruituak ematen dituzten ikusiko da. Ondorioetan argi gelditzen da ikasleak berdinkideen pentsamenduen arabera eratzen dutela haien identitatea.eu
dc.description.abstractThis Final Degree Project presents a proposal for the fourth year of Primary Education to improve the conception of self-image based on the didactic guides created by the Bizipoza School in 2023. It has been carried out in Araxes Public School in Betelu for one day; the levels of emotion, self-esteem and self-concept of the pupils have been measured, and their changes will be observed, also the aim will be improving the pupils' well-being and self-esteem. The methodology will be mainly based on reflection, although collaboration will also be key at some points, ensuring that students' attention and participation will have a direct impact on the results. After completing the self-assessments, reflections and proposed activities, the changes between the initial and final assessments will be analysed to evaluate the effectiveness of the Bizipoza Eskola guides. In the conclusions it is clear that students construct their identity according to the thoughts of their peers.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.embargo.inicio2024-07-24
dc.embargo.lift2029-06-01
dc.embargo.terms2029-06-01
dc.format.extent73 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/50443
dc.language.isoeus
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.subjectEscuela Bizipozaes_ES
dc.subjectAutoimagenes_ES
dc.subjectAutoestimaes_ES
dc.subjectBienestares_ES
dc.subjectReflexiónes_ES
dc.subjectBizipoza Eskolaeu
dc.subjectNorbere irudiaeu
dc.subjectAutoestimuaeu
dc.subjectOngizateaeu
dc.subjectHausnarketaeu
dc.subjectBizipoza Schoolen
dc.subjectSelf-imageen
dc.subjectSelf-esteemen
dc.subjectWell-beingen
dc.subjectReflectionen
dc.titleBizipoza Eskolaren gida didaktikoak oinarritzat hartuta haurrek euren irudiaren ikuskera hobetzeko proposamena
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
TFG24-Gpri-GARMENDIA-140003.pdf
Size:
48.92 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: