Funtzioen limiteen eta jarraitutasunaren ikasketa prozesu bat, irakaskuntza ez-presentzialaren bidez, zientzietako Batx. 1. mailan

dc.contributor.advisorTFEIribas Pardo, Haritz
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorMartinena Moreno, Belatz
dc.coverage.spatialeast=-1.6516077518463134; north=42.80713766475902; name=Pamplona, Navarra, España
dc.date.accessioned2020-12-01T14:41:23Z
dc.date.available2020-12-01T14:41:23Z
dc.date.issued2020
dc.date.updated2020-11-26T10:40:55Z
dc.description.abstractMaster Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: zientzietako batxilergoko 1. mailan, funtzioen limiteen eta jarraitutasunaren ikasketa prozesu bat deskribatzea eta analizatzea, 2020ko COVID-19-aren pandemiagatik sortutako irakaskuntzaikaskuntza ez-presentziaren testuinguruan. Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testuliburuen luzetarako azterketa egiten da DBH-n eta Batxilergoan, zehazturiko gaiaren inguruan. Bigarrenean, funtzioen limiteak eta jarraitutasunari buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta proposamen hori zientzietako batxilergoko 1. ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera.eu
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/38805
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFuntzioakeu
dc.subjectZientziaeu
dc.subjectBatxilergoaeu
dc.subjectIrakaskuntza ez-presentzialaeu
dc.subject.geoEnseñanza y aprendizajees_ES
dc.titleFuntzioen limiteen eta jarraitutasunaren ikasketa prozesu bat, irakaskuntza ez-presentzialaren bidez, zientzietako Batx. 1. mailaneu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublicatione09abc16-c9c1-4f39-9cde-be7b725230f7
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscoverye09abc16-c9c1-4f39-9cde-be7b725230f7

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
MBL Belatz Martinena Moreno.pdf
Size:
16.58 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: