Idatziz irakurzaletu. Irakurtzeko gogorik ez duten ikasleak literaturarekin motibatzeko proposamen didaktikoa

dc.contributor.advisorTFEKasares Corrales, Paula
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorBeloqui Ezquer, Bidane
dc.coverage.spatialeast=-1.6383; north=42.8080; name=Pamplona, Navarra, España
dc.date.accessioned2023-08-08T07:01:41Z
dc.date.available2023-08-08T07:01:41Z
dc.date.issued2023
dc.date.updated2023-07-20T12:32:11Z
dc.description.abstractA los jóvenes, en general, no les gusta leer. Leer más allá de la lectura académica obligada no es para ellos fuente de placer. Aunque la lectura es imprescindible, cuando se convierte en una actividad forzosa los beneficios y el disfrute quedan ocultos. La educación interviene en la pasión por la lectura y así lo marca también el curriculum educativo. La didáctica histórico-cronológica de la literatura puede ser el motivo por el cual la Educación es responsable de la falta de disfrute con la lectura. Esta propuesta didáctica, que tiene como objetivo fomentar el gusto por la lectura de los adolescentes no aficionados a la lectura de Educación Secundaria Obligatoria, pone en el centro la practicidad, la motivación y los intereses del alumnado. Para ello, partiendo de las realidades del alumnado, se trabajará la otra cara de la lectura, la escritura, que se propone como vía para llegar a la pasión por la lectura.es_ES
dc.description.abstractGazteei, oro har, ez zaie irakurtzea gustatzen. Derrigortutako irakurketa akademikotik haratago irakurtzea ez da plazer iturri haientzat. Irakurmena eta irakurriaren ulermena ezinbestean erdietsi beharreko oinarrizko gaitasuna den arren, nahitaezko jarduera bilakatzen denean onurak eta gozamena ezkutuan geratzen dira. Hezkuntzak irakurzaletasun faltan esku-hartzea dauka eta curriculumak ere hala markatzen du. Ardura berriz, literaturaren didaktika historiko-kronologikoarena izan daiteke. Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako irakurtzeko ohiturarik ez duten nerabeen irakurzaletasuna sustatzea helmuga duen proposamen didaktiko honek, ikasleen motibazioa, interesak eta praktikotasuna jartzen ditu erdigunean. Horretarako, irakurtzearen beste aurpegia, idaztea baliatuko da, ikasleen errealitatetik abiatuta. Idaztea irakurzaletasunera iristeko bidetzat proposatzen da.eu
dc.description.abstractIn general, young people don’t like to read. They do not find reading pleasant, reading beyond required academic reading is not a source of pleasure for them. Even though reading is a necessity, if it becomes forced, the benefits and the enjoyment are hidden. Education is a tool that can be used to encourage the passion to read, and the curriculum supports it. The historical-chronological didactics of literature may be the responsible for that. This didactic proposal, which aims to promote the love of reading among adolescents of Compulsory Secondary Education who are not fond of reading, focuses on the practicality, motivation, and interests of the students. To this end, starting from the realities of the students, the other side of reading, writing, will be worked on, which is proposed as a way to reach the desire to read.en
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/45882
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectLecturaes_ES
dc.subjectLiteratura Juveniles_ES
dc.subjectCurriculumes_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectEscrituraes_ES
dc.subjectIrakurzaletasunaeu
dc.subjectGazte Literaturaeu
dc.subjectCurriculumaeu
dc.subjectDidaktikaeu
dc.subjectIdazteaeu
dc.subjectReadingen
dc.subjectYoung Adult Fictionen
dc.subjectCurriculumen
dc.subjectDidacticsen
dc.subjectWritingen
dc.titleIdatziz irakurzaletu. Irakurtzeko gogorik ez duten ikasleak literaturarekin motibatzeko proposamen didaktikoaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication0ee74f09-6e4d-4913-b2b8-450cec53e59c
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscovery0ee74f09-6e4d-4913-b2b8-450cec53e59c

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
beloqui.126511-MUPES_2223.pdf
Size:
2 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: