Ahoskera zaindua lantzen Iruñeko Hizkuntza Eskola ofizialeko C1 mailako ikasleekin: behaketa eta esku-hartzea

dc.contributor.advisorTFESantazilia Salvador, Ekaitz
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorMancho Bacaicoa, Olatz
dc.date.accessioned2025-08-13T09:16:28Z
dc.date.available2025-08-13T09:16:28Z
dc.date.issued2025
dc.date.updated2025-08-12T07:05:20Z
dc.description.abstractSe ha realizado un intento de identificar las lagunas que presentan los alumnos en el uso de la pronunciación relativa al lenguaje cuidado y al registro formal. Este trabajo tiene un doble objetivo: por un lado, ver si el alumnado del EOI coincide con algunas competencias del nivel C1 del Marco Común Europeo de Referencia. Por otro lado, realizar un experimento con el alumnado de nivel lingüístico C1 del EOI, en el que las normas CEI son el núcleo del experimento. En ella se ha realizado una intervención y para evaluar su efectividad se han comparado los datos de las grabaciones que se han realizado al inicio y al final del alumnado. Para ello me he valido del Practicum II del Máster en Profesorado de Enseñanza Secundaria. He tenido como base a los alumnos de la Escuela Oficial de Idiomas de Pamplona, un grupo de alumnos de nivel C1 de euskera. Se ha observado que los alumnos no dominan la pronunciación correspondiente al lenguaje culto. En cualquier caso, la comparación de las grabaciones ha demostrado una notable mejoría por parte del alumnadoes_ES
dc.description.abstractIkasleek hizkera zainduari eta erregistro formalari dagokion ahoskera erabiltzerakoan dituzten hutsuneak identifikatu, eta horietan eragiteko saiakera egin da. Lan honek helburu bikoitza dauka: batetik, IHEOko ikasleen eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuko C1 mailari dagozkion gaitasun batzuk bat datozen ikustea. Bestetik, IHEOko C1 hizkuntza-mailako ikasleekin esperimentu bat egitea, zeinetan EBAZ arauak esperimentuaren muina diren. Bertan, esku-hartze bat egin da, eta haren eraginkortasuna ebaluatzeko, ikasleei hasieran eta bukaeran egin zaizkien grabazioen datuak erkatu dira. Hori guztia gauzatzeko, Bigarren Hezkuntzako Irakasle Masterreko Practicum IIaz baliatu naiz. Iruñeko Hizkuntza Eskola Ofizialeko ikasleak oinarri izan ditut, euskarako C1 mailako ikasle talde bat, hain zuzen ere. Ikasleek hizkera jasoari dagokion ahoskera menderatzen ez dutela ikusi da. Nolanahi ere, grabazioen alderaketak erakutsi du ikasleek hobekuntza nabarmena egin dutela.eu
dc.description.abstractAn attempt has been made to identify the gaps in students' use of pronunciation related to care language and formal register. The aim of this work is twofold: on the one hand, to see whether EOI students match some of the competences of level C1 of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR). On the other hand, to carry out an experiment with EOI C1 level students, in which the CEI norms are the core of the experiment. An intervention was carried out and, in order to evaluate its effectiveness, the data from the recordings made at the beginning and at the end of the experiment were compared. To this end, I have made use of the Practicum II from the Master’s Degree in Secondary Education Teaching. The participants were students from the Official School of Languages of Pamplona, specifically a group at the C1 level in Basque. It was observed that the students did not fully master the pronunciation associated with formal language. Nevertheless, the comparison of the recordings revealed a significant improvement on the part of the studentsen
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/54711
dc.language.isoeus
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPronunciación cuidadaes_ES
dc.subjectNivel C1 de euskeraes_ES
dc.subjectExperimentoes_ES
dc.subjectIntervenciónes_ES
dc.subjectNormas EBAZes_ES
dc.subjectAhoskera zainduaeu
dc.subjectC1 euskara mailaeu
dc.subjectEsperimentuaeu
dc.subjectEsku-hartzeaeu
dc.subjectEBAZ arauakeu
dc.subjectCareful pronunciationen
dc.subjectC1 level of Basqueen
dc.subjectExperimenten
dc.subjectEBAZ standardsen
dc.subjectInterventionen
dc.titleAhoskera zaindua lantzen Iruñeko Hizkuntza Eskola ofizialeko C1 mailako ikasleekin: behaketa eta esku-hartzeaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication05e858df-a9a9-4bee-92db-180d2568a7c7
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscovery05e858df-a9a9-4bee-92db-180d2568a7c7

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
mancho.167184-Euskara eta Literatura_MUPES_2025.pdf
Size:
2.14 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: