Elorri Ikastetxe Publikoko hizkuntza eredu eta programen antolaketa Lehen Hezkuntzan

dc.contributor.advisorTFEApalategi Begiristain, Jaione
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorGracia Esparza, Mikel
dc.coverage.spatialeast=-1.613899930548417; north=42.810377407343125; name=Navarra, España
dc.date.accessioned2020-08-13T11:41:38Z
dc.date.available2021-01-01T00:00:13Z
dc.date.issued2020
dc.date.updated2020-08-03T11:41:05Z
dc.description.abstractEste Trabajo de Fin de Grado se divide en tres partes principales. En la primera parte, para exponer los principales aspectos del trabajo y contextualizar el tema, explicamos las razones de realizar este trabajo, los objetivos que pretendo conseguir y algunas aclaraciones necesarias. En la segunda parte, se indican los aspectos teóricos relacionados con la enseñanza de idiomas, aclarando conceptos imprescindibles para la comprensión del trabajo, explicando sus bases legales y exponiendo investigaciones de expertos y profesionales. Después, se describen las características del colegio que hemos elegido para analizar un caso real. El tercer fragmento corresponde a la parte práctica. En este caso, hemos preparado un cuestionario dirigido a la comisión de idiomas del centro, relacionado con sus funciones habituales. Con los datos recopilados, analizaremos los aspectos positivos y negativos del centro, relacionados con la enseñanza de idiomas. Para terminar, expondremos las reflexiones y los debates abiertos.es_ES
dc.description.abstractGradu Bukaerako lan hau hiru zati nagusitan banatzen da. Lehenengo zatian, lan hau egitearen arrazoiak, lortu nahi ditugun helburuak eta gaiari buruzko zenbait argibide azaltzen ditugu lanaren hasierako aspektuak aurkezteko eta gaia testuinguruan kokatzeko. Bigarren zatian, hizkuntzen irakaskuntzen inguruko alderdi teorikoak adierazten dira, lana ulertzeko beharrezkoak diren oinarrizko kontzeptuak argituz, gaiaren inguruko oinarri legalak azalduz eta aditu eta profesionalen ikerketen berri emanez. Ondoren, lan honetako hirugarren partean kasu erreal bat aztertzeko aukeratu dugun Elorri Ikastetxe Publikoaren ezaugarriak deskribatzen dira. Hirugarren zatia atal praktikoari dagokio. Kasu honetan, aztertuko dugun ikastetxeko Hizkuntza Batzordearentzat, haien betebeharrekin erlazionatutako galdetegi bat prestatu dugu batzordeko kideek bete dezaten. Galdetegi honen bidez jasotako datuekin, ikastetxe honen hizkuntzen irakaskuntzarekin erlazionatutako kanpoko eta barneko aspektu positibo eta negatiboak analizatuko ditugu. Bukatzeko, atal teorikotik eta praktikotik egindako hausnarketak eta eztabaida irekiak adieraziko ditugu.es_ES
dc.description.abstractThe Final Year Project is divided into three parts. Firstly, in order to expose the main aspects of the work and contextualize it, the reasons for carrying out this project are presented as well as the objectives stated to achieve and some clarification of the theme. The second part deals with theoretical aspects related to language teaching, introduces necessary concepts, explains its legal bases and presents some research studies. Then, a description with the characteristics of the school analyzed is provided. The third part corresponds to the practical work. A questionnaire concerning their usual roles was addressed to the Language Commission of the education center. The data collected were used to analyze the positive and negative aspects of the center regarding language teaching. Finally, some reflections and further discussion are presented.es_ES
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.embargo.lift2021-01-01
dc.embargo.terms2021-01-01
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/37918
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIdiomaes_ES
dc.subjectModeloes_ES
dc.subjectProgramaes_ES
dc.subjectEducaciónes_ES
dc.subjectComisiónes_ES
dc.subjectHizkuntzaes_ES
dc.subjectEreduaes_ES
dc.subjectProgramaes_ES
dc.subjectIrakaskuntzaes_ES
dc.subjectBatzordeaes_ES
dc.subjectLanguagees_ES
dc.subjectModeles_ES
dc.subjectProgrammees_ES
dc.subjectTeachinges_ES
dc.subjectCommissiones_ES
dc.subject.geoEnseñanza y aprendizajees_ES
dc.titleElorri Ikastetxe Publikoko hizkuntza eredu eta programen antolaketa Lehen Hezkuntzaneu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublicationb258e45c-1840-40d8-8980-e7d0e67f08be
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscoveryb258e45c-1840-40d8-8980-e7d0e67f08be

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
gracia.116885-GALa.pdf
Size:
924.21 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: