TOC ikasleekin eskuhartze jarraibideak. Lehen Hezkuntzako irakasleentzako proposamenak

dc.contributor.advisorTFEAlonso Martirena, Yolanda
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorAznar Esain, Iban
dc.date.accessioned2022-10-13T18:01:28Z
dc.date.issued2022
dc.date.updated2022-10-10T11:39:09Z
dc.description.abstractA través de un proceso de observación, narración y recogida de datos recabados en cuestionarios y anecdotarios, englobaremos la información obtenida para enumerar y describir pautas que pueden ayudar al profesorado en el conocimiento y la gestión de un/a alumno/a con TOC en situaciones que pueden afectar negativamente a dicho estudiante(s), así como a aquellos que puedan potencialmente desarrollar la enfermedad en un futuro.es_ES
dc.description.abstractGaldetegian, narrazioan eta anekdotarioan bildutako datuak behatzeko eta biltzeko prozesu baten bidez, irakasleei TOC duten ikasleak ezagutzen eta kudeatzen lagun diezaieketen jarraibideak zerrendatzeko eta deskribatzeko informazioa biltzen saiatuko gara, ikasle horri edo etorkizunean gaixotasuna gara dezaketen ikasleei kalte egin diezaieketen egoeretan.eu
dc.description.abstractThrough a process of observation and data collection with questionnaires, narration and anecdotes, we will gather information to list and describe guidelines that can help teachers in the knowledge and management of a student with OCD in situations that may negatively affect the student(s), as well as those who may potentially develop the disease in the future.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.embargo.lift2024-10-01
dc.embargo.terms2024-10-01
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/44220
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTOCes_ES
dc.subjectPautases_ES
dc.subjectObservaciónes_ES
dc.subjectGestión de situacioneses_ES
dc.subjectEscuelaes_ES
dc.subjectTOCeu
dc.subjectJarraibideakeu
dc.subjectBehaketaeu
dc.subjectEgoeren kudeaketaeu
dc.subjectEskolaeu
dc.subjectOCDen
dc.subjectGuidelinesen
dc.subjectObservationen
dc.subjectManagementen
dc.subjectSchoolen
dc.titleTOC ikasleekin eskuhartze jarraibideak. Lehen Hezkuntzako irakasleentzako proposamenakeu
dc.title.alternativePautas de intervención ante alumnado con TOC. Propuestas para el profesorado de primariaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication95b3dfcb-1ef4-436d-a7d5-795cc7d36dbe
relation.isAdvisorTFEOfPublication.latestForDiscovery95b3dfcb-1ef4-436d-a7d5-795cc7d36dbe

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
aznar.116603-GBLa.pdf
Size:
1.86 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: