Ikaskuntza kooperatiboa Gorputz Heziketan aplikatuz: ikasleen egunerokoen azterketa
Consultable a partir de
2024-07-01
Fecha
2019Director
Versión
Acceso embargado 5 años / 5 urteko bahitura
Tipo
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Este trabajo
es una investigación
empírica
que trata
sobre la influencia del aprendizaje
cooperativo
sobre el alumnado
en Educación Física. Para ello, me ha servido participar
en una parte del proyecto de innovación e investigación sobre el aprendizaje
cooperativo llevado a cabo en 5 centros escolares de Navarra.
Debido a las
invest ...
[++]
Este trabajo
es una investigación
empírica
que trata
sobre la influencia del aprendizaje
cooperativo
sobre el alumnado
en Educación Física. Para ello, me ha servido participar
en una parte del proyecto de innovación e investigación sobre el aprendizaje
cooperativo llevado a cabo en 5 centros escolares de Navarra.
Debido a las
investigaciones que aseguran que esta metodología trae beneficios, se ha decidido
aplicarlo en un contexto cercano. Así,
durante 2 meses y medio
284 estudiantes de entre
9 y 12 años han participado en el proyecto divididos en grupo experimental y control.
Los alumnos del primer grupo trabajaron 3 unidades didácticas basadas en el
aprendizaje cooperativo y los del segundo grupo trabajaron deportes de grupo.
Durante
ese tiempo, después de cada sesión los alumnos escribieron en los diarios respondiendo a la pregunta “¿Cómo te has sentido?”. Se ha estudiado este instrumento de medición,
gestionando grandes cantidades de datos. Para ello, se han establecido diferentes
niveles de análisis. En cuanto a las respuestas, las subcategorías
sentimientos positivos
y
valoración positiva de
la sesión y/o ejercicios
han prevalecido en todos los niveles. Por
lo tanto, podemos decir que la Educación Física y también el aprendizaje cooperativo
han causado emociones positivas. [--]
Lan hau Gorputz Heziketan ikaskuntza kooperatiboak ikasleengan duen eragina
jorratzen duen ikerketa enpirikoa da.
Horretarako, Nafarroako 5 ikastetxetan aurrera
eraman den ikaskuntza kooperatiboko berrikuntza eta ikerketa proiektuaren zati batean
parte hartzeaz baliatu naiz. Metodologia honek onurak sor ditzakeela
ziurtatzen
duten
ikerketen harira, gertuko test ...
[++]
Lan hau Gorputz Heziketan ikaskuntza kooperatiboak ikasleengan duen eragina
jorratzen duen ikerketa enpirikoa da.
Horretarako, Nafarroako 5 ikastetxetan aurrera
eraman den ikaskuntza kooperatiboko berrikuntza eta ikerketa proiektuaren zati batean
parte hartzeaz baliatu naiz. Metodologia honek onurak sor ditzakeela
ziurtatzen
duten
ikerketen harira, gertuko testuinguru batean aplikatzea erabaki da. Horrela,
2 hilabete
eta erditan zehar
9 eta 12 urte arteko
284
neska-mutilek
proiektuan parte hartu dute
esperimentu eta kontrol talde
etan bereizturik.
Lehenengo taldeko ikasleek ikaskuntza
kooperatiboan oinarritutako 3 unitate didaktiko landu dituzte eta
bigarren taldekoek
talde kirolak landu dituzte. Denbora guzti horretan, saio bakoitzaren ondoren ikasleek
egunerokoetan idatzi zuten “Nola sentitu zara?” galderari erantzunez.
Neurketa
instrumentu honen inguruko azterketa izan da lan honetan egindakoa.
Horretarako,
analisi maila desberdinak banatu eta grafikoak
osatu dira. Emaitzei dagokionez,
sentimendu positiboak
eta
saioaren edota ariketen balorazio positiboak
azpikategoriak
maila guztietan gailendu dira. Beraz, Gorputz Heziketak eta baita ikaskuntza
kooperatiboak ere, ikasleengan emozio positiboak eragin dituztela
esan dezakegu. [--]
This work is an empirical investigation about the influence of cooperative learning on students in Physical Education. For this, it has been useful to participate in a part of the innovation and investigation project on cooperative learning carried out in 5 schools in Navarra. Due to the research that ensures that this methodology brings benefits, it has be en decided to apply it in a close conte ...
[++]
This work is an empirical investigation about the influence of cooperative learning on students in Physical Education. For this, it has been useful to participate in a part of the innovation and investigation project on cooperative learning carried out in 5 schools in Navarra. Due to the research that ensures that this methodology brings benefits, it has be en decided to apply it in a close context. Thus, for 2 and a half months, 284 students between 9 and 12 years old participated in the project divided into experimental and control groups. The students of the first group worked 3 teaching units based on cooperative learning and those in the second group worked on group sports. During that time, after each session the students wrote in the diaries answering the question "How did you feel?". This measurement instrument has been studied, managing large amounts of data. To do this, different levels of analysis have been established. Regarding the answers, the subcategories positive feelings and positive assessment of the session and/or exercises have prevailed at all levels. Therefore, we can say that Physical Education and also cooperative learning have caused positive emotions. [--]
Materias
Educación Física,
Aprendizaje cooperativo,
Sentimientos,
Emociones,
Diarios,
Gorputz Heziketa,
Ikaskuntza kooperatiboa,
Sentimenduak,
Emozioak,
Egunerokoak,
Physical Education,
Cooperative learning,
Feelings,
Emotions,
Diaries
Titulación
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan