Kultura eta hizkuntza: IHEOko B1 mailarako proposamen didaktikoa
Fecha
2020Director
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Lan honen helburua kulturaren eta hizkuntzaren irakaskuntza uztartzeko
baliagarria izanen den proposamen didaktiko eta moldagarri bat egitea da. Gaiaren
garrantzia justifikatzeko ildoak nabarmendu dira, bi alorrek ez luketelako beregainak
izan behar. Halaber, hizkuntzaren irakaskuntzan kulturartekotasuna lantzeak izan
ditzakeen ondorio baikorrak aipatu dira, beste kultura batzuk ezagutuz, gai ...
[++]
Lan honen helburua kulturaren eta hizkuntzaren irakaskuntza uztartzeko
baliagarria izanen den proposamen didaktiko eta moldagarri bat egitea da. Gaiaren
garrantzia justifikatzeko ildoak nabarmendu dira, bi alorrek ez luketelako beregainak
izan behar. Halaber, hizkuntzaren irakaskuntzan kulturartekotasuna lantzeak izan
ditzakeen ondorio baikorrak aipatu dira, beste kultura batzuk ezagutuz, gainera, ulertuko
baitu norbanakoak berea. Bestalde, irakaskuntzaren ikuspegi komunikatiboa aintzat
hartzen dituzten teoriei erreparatu zaie, azken hamarkadotan erronka horri heldu baitiote
hezkuntza sistemek. Alabaina, ondorioztatu da hizkuntzaren ikaskuntzarako
onuragarriak liratekeen ildoek ikaslekuetako benetako eskakizunekin borrokatu behar
dutela, eta askotan jo ohi dela formakuntza komunikatibotik aldentzen diren ariketak
proposatzera. [--]
Materias
Kultura,
Euskara,
Hizkuntza,
Irakaskuntza,
Didaktika
Titulación
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan