DBH-ko Ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzea

View/ Open
Date
2019Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Libro / Liburua
Version
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Vista la necesidad
de impulsar la motivación
hacia la lengua en las aulas,
decidimos crear el blog
MSB y llevar a la práctica las
actividades que se recogen
en el mismo. Transcurridos
ya unos años desde que
lo creamos y teniendo
en cuenta que la acogida
que percibíamos desde
el profesorado era buena,
hemos creído oportuno
profundizar en el tema para
y analizar si el planteamiento
e ...
[++]
Vista la necesidad
de impulsar la motivación
hacia la lengua en las aulas,
decidimos crear el blog
MSB y llevar a la práctica las
actividades que se recogen
en el mismo. Transcurridos
ya unos años desde que
lo creamos y teniendo
en cuenta que la acogida
que percibíamos desde
el profesorado era buena,
hemos creído oportuno
profundizar en el tema para
y analizar si el planteamiento
es adecuado o no. Por una
parte, teníamos la necesidad
de conocer las vivencias,
sentimientos y emociones
del alumnado respecto a
la lengua; por otra parte,
queríamos analizar qué tipo
de intervención puede ser
idónea para mejorar dichas
vivencias y sentimientos.
En las siguientes páginas
presentamos la investigación
e intervención realizada
al efecto así como sus
resultados. [--]
Gure ikasgeletan
hizkuntzarekiko motibazioa
lantzeko beharra ikusi
ondoren, ekin genion MSB
bloga sortu eta han jasotako
jarduerak gelaratzeari.
Urte batzuk pasatu dira
bloga sortu genuenetik
eta irakasleen aldetik jaso
dugun erantzuna ona izan
da jarduerak gelaratzean
ikasleengan sortutako
emaitzei begira. Bide horretan
sakondu nahi izan dugu,
jakiteko gure planteamendua
egokia ze ...
[++]
Gure ikasgeletan
hizkuntzarekiko motibazioa
lantzeko beharra ikusi
ondoren, ekin genion MSB
bloga sortu eta han jasotako
jarduerak gelaratzeari.
Urte batzuk pasatu dira
bloga sortu genuenetik
eta irakasleen aldetik jaso
dugun erantzuna ona izan
da jarduerak gelaratzean
ikasleengan sortutako
emaitzei begira. Bide horretan
sakondu nahi izan dugu,
jakiteko gure planteamendua
egokia zen ala ez. Batetik,
hizkuntzarekiko ikasleen
bizipenak, sentimenduak
eta emozioak ezagutzeko
beharra genuen; eta, bestetik,
bizipen eta sentimendu horiek
hobetzeko bidean zein eskuhartze egin zitekeen aztertu
nahi genuen. Ondoko orrietan
jasotzen dena bi helburu
horiek aztertzeko ikerketaren
eta esku-hartzearen nondik
norakoak zein emaitzak
aurkezten ditugu. Egindako
ikerketa eta esku-hartzea
jasotzen du artikulu honek. [--]
After becoming
aware of the need to develop
motivation language in our
classrooms, we embarked
on working on MSB blog
with activities in order to
encourage that motivation.
We created that blog several
years ago, meanwhile teachers
have been setting up these
activities in their classroom
and they have told us that
the result is good. We have
wanted to deep in that way in
order to kn ...
[++]
After becoming
aware of the need to develop
motivation language in our
classrooms, we embarked
on working on MSB blog
with activities in order to
encourage that motivation.
We created that blog several
years ago, meanwhile teachers
have been setting up these
activities in their classroom
and they have told us that
the result is good. We have
wanted to deep in that way in
order to know if the approach
is fitted for our purpose. On
the one hand, we needed
to know the experiences,
feelings and emotions of
students regarding language;
on the other hand, we wanted
to analyze what kind of
intervention can be done to
improve those experiences
and feelings. What is
contained in the following
pages presents the results of
research and intervention in
order to analyze these two
objectives. This article includes
the research and intervention
carried out. [--]
Subject
Ikerketa,
Motivación,
Apego,
Enseñanza,
Educación secundaria,
Competencia lingüística,
Conflicto,
Intervención,
Uso,
Motibazioa,
Atxikimendua,
Irakaskuntza,
Bigarren Hezkuntza,
Hizkuntza gaitasuna,
Gatazka,
Eskuhartzea,
Erabilera,
Motivation,
Attachment,
Teaching,
Secondary Education,
Language competence,
Conflict,
Intervention,
Use
Publisher
Nafarroako Gobernua. Hezkuntza Departamentua / Gobierno de Navarra. Departamento de Educación
Departament
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Sociología y Trabajo Social /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Soziologia eta Gizarte Lana Saila